pondelok 22. júna 2020

Skazenosť – 22. júna 2020


Skazenosť – 22. júna 2020 - Ježišove Slová

Skazenosť sa rozrastie v týchto dňoch, pretože mnohí si vyberajú byť skazení. Sú neposlušní. Volia si milovať tmu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Pokiaľ neučinia pokánie a neodvrátia sa od svojich skazených ciest, zahynú. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Tam nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútosťou naplneného pokánia.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou na Kríži. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Volám ich k Pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou.

Svet je vo virvare, kvôli všetkej tej skazenosti a neposlušnosti. Oni Ma Nemilujú Ani svojho blížneho ako samých seba. Nemajú Žiadnu Bázeň A Žiadnu Úctu pre Mňa, pre to kto Som a pre to čo Dokážem urobiť, pretože Ma Nepoznajú Reálne. Kvôli tomu mnohí zahynú v ich skazenosti.

Buďte odlišní, oddelení od skazených. Neschvaľujte Ani sa nepodieľajte na akejkoľvek skazenosti, inak si ponesiete následky. Ja Nijako Neuprednostňujem ani Nediskrimujem. Som jediný Spravodlivý Sudca, Súdim Čestne a Presne, pretože Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nič nie je skryté predo Mnou.

Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý a Nemením Sa. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte oklamaní. Musíte žiť vaše životy Potešiteľne Mne, tak že vás Nájdem za Hodných v ten Deň pre Vstúpenie do Neba, pretože mnohí Nevstúpia, pokiaľ neučinia včas pokánie zo svojej skazenosti. Čas Milosti sa rýchlo kráti pre skazených. Varujem z Lásky a pretože Som Starostlivý. Dobre si to zvážte, predtým ako na to môže byť navždy príliš neskoro.

https://www.youtube.com/watch?v=qcgB0lc7MB8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...