streda 24. júna 2020

Nebojte sa, Dôverujte Mi – 24. júna 2020

Ježišove slová k nám:

Nebojte sa, Dôverujte Mi – 24. júna 2020

Nebojte sa, Moje milované deti, ale Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Berte si Útočisko vo Mne. Ja Som váš jediný Bezpečný Prístav. Dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo míňa. Je to váš protivník. Zničil už mnohých a hľadá ďalších. Nepadajte mu za korisť, jeho lžiam a mnohým úkladom. Buďte pevní, nepohnuteľní vo vašej Viere. Tá bude skúšaná, mnohokrát a rozličnými cestami. Buďte víťaziacimi premožiteľmi. Ste toho schopní.

Nebojte sa, Dôverujte Mi. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa veci vyvinú alebo Nevivinú, potom Nebudete sklamaní. Majte pravú Vieru vo Mňa. Ja Mám Plnú Kontrolu. Všetko Poznám. Všetko Vidím i Počujem. Vy všetci ste večne Predo Mnou, aj skazení. Nebojte sa, Dôverujte Mi. Ja Som Väčší než ten, kto je vo svete. Ak Som Ja Za vás, kto môže obstáť proti vám? Nič vás nedokáže oddeliť od Mojej Lásky k vám.

Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte iba Moje Oboznámenie a Vedenie, na každom kroku Cesty, až do úplného konca. Dám vám vaše vlastné Pokyny a Usmernenia. Ja Nezlyhávam. Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu. Nezatúlavajte sa, ale zostávajte so Mnou celou Cestou, až do úplného konca. Ja Som vaša jediná Nádej.

Skúšky a súženia budete mať. Víťazstvo je vždy zaistené so Mnou. Pre Mňa nie je nič príliš ťažké urobiť. Nebojte sa, Dôverujte Mi a Nepochybujte.

https://www.youtube.com/watch?v=tm-E69vGikM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...