sobota 4. júla 2020

Ja som váš Kráľ kráľov a váš Pán pánov - štvrtok 24. apríla 2018, 8:24 hod.

Zjavenie - Kapitola 19 - Kristus porazí šelmu a jeho armáda:  11 A videl som otvorené nebo a hľa, zjavil sa biely kôň, a Ten, ktorý sedel na ňom, volal sa Verný a Pravdivý a v spravodlivosti súdi i bojuje. 12 A Jeho oči boli ako plameň ohňa a na Jeho hlave mnoho diadémov, a mal napísané meno, ktoré nevie nikto, iba On sám. 13 A bol oblečený v rúchu, skropenom krvou, a Jeho meno sa zovie: Slovo Božie.

1 Biely kôň, znak jasného silného Ducha, ktorý nesie toho, ktorý stvoril Nebo a Zem, ktorého Duch je jednotný s Duchom lásky a života, ktorého Duch je láska a život, ktorý súdi verne a pravdivo a ktorý vedie vojnu v spravodlivosti. Nič nesprávne, žiadna lož, žiadna nevernosť nie je v Mojej mysli a skrze Mňa v tých, v ktorých vládnem a skrze ktorých súdim v spravodlivosti. Moje oči sú plamene ohňa, ktoré prenikajú cez všetku neprávosť a rozpúšťajú ju cez vašu modlitbu a pôsobenie v Mojej službe. Na mojej hlave sú mnohé diadémy utrpenia a znášanlivosti vo vás a skrze vás, ktorí ste súcitní a nositeľmi Môjho kríža pre Moje Kráľovstvo tu na Zemi. A Moje meno, ktoré nepozná nikto okrem Mňa samého, je Moje bytie vo všetkej plnosti lásky, vychádzajúcej zo stromu života zo Mňa. Som oblečený s týmto Bytím, ktoré som Ja Sám: Moja pripravenosť obetovať sa pre záchranu všetkého života.

2 Ja som to slovo, ktoré je život, svetlo a pravda. Moja Bytosť, Moje slovo je cesta, ktorá vedie k tejto pravde a k tomuto životu, menovite ku Mne Samému, k Mojej láske, v Mojej kráľovskej vláde v srdci každého jedného človeka, ktorý skláňa svoje kolená pod toto Moje božské vládnutie v Nebi a na Zemi. Moje rúcho, ktoré bolo skropené v Mojej vlastnej krvi, v Mojom vlastnom živote oblieka Moju Bytosť a ukazuje vám obetujúcu sa lásku, ktorá Ma preniká a obklopuje Ma skrze vás, ktorí ste prijali Moju Bytosť pripravenú obetovať sa do vašich duší. Vy ste teraz Mojím v krvi premáčaným rúchom v jeho rozšírenej podobe, vo svojom všetko-vykupujúcom a všetko-objímajúcom bytí. Toto rúcho, teraz vás zahaľujúce vo vašej službe pre Kráľovstvo Mojej kráľovskej Božej vlády, je dynamické, živé a predsa s povznášajúcou štruktúrou a vyžaruje ďaleko ako okolie mieru a vykúpenia zo satanského jarma, priťahuje chudobných a daruje im svadobné rúcho duchovnej chudoby, s ktorou jedine sú schopní vstúpiť do svadobnej sály Mojej lásky, spoznať Ma, ženícha a začleniť ich do veľkého organizmu slúžiacej lásky. Odpúšťanie, milosť, nahliadanie a kapitulácia, odovzdanie sa a spoznanie Ma vyživujú tento odev ochrany a pomoci a dávajú vám ochutnávať jedlo, ktoré som Ja Sám pripravil v tejto svadobnej sieni prostredníctvom súdnej služby, ktorá sa teraz koná po celom svete.

"14 A vojská, ktoré sú na nebi, išli za Ním na bielych koňoch, odiate kmentom, bielym a čistým. 15 A z Jeho úst vychádzal ostrý meč, aby ním bil národy. A On ich bude pásť so železným prútom a bude šliapať lis vína prchlivosti a hnevu všemohúceho Boha."

3 Teraz už môžete aj uhádnuť a vedieť, kto sú Moje vojnové armády, ktoré Ma nasledujú na bielych koňoch, odiate s čistým bielym plátnom. Poniektorí si mysleli, že by to mohli byť Moje zástupy anjelov, avšak mýlia sa, lebo tieto zástupy sú len poslami a služobníkmi tých, ktorí obetujú svoj život na Zemi, aby so Mnou vykonávali túto súdnu službu. Vojenské armády sú vojaci lásky z Organizmu Kristovho a cez nich sa vynára onen ostrý a dvojsečný meč objasnenia, svetla a duchovného rozlišovania a merania, aby udieral a poháňal národy k duchovnému prebudeniu.*

4 Tým tieto národy spoznávajú, že sú uzdravujúco udierané a so železným prútom, to znamená s mocným prútom bývajú pasené a chránené pred útokmi vlkov, ktorí teraz v ovčích rúchach humanity na všetkých miestach roztrhávajú Moje ovce a Moje vlastníctvo a ešte trhajúc ich mäso ženú ich do otroctva všestranného sledovania a podrobenia.
5 Na týchto vlkov prichádza teraz Môj Hnev oslobodzujúcej lásky. S horlivosťou šliapem teraz v tých Mojich Víno Môjho Hnevu pre oslobodenie ľudí a národov, aby sme ich oslobodili spod jarma úrokov a úrokov z úrokov, vykorisťovania, zotročovania a žmýkania. Moje srdce horlí v prvom rade pre duchovné prebudenie ľudí, v ktorých potom Ja Sám pripravím súd a vydám rozsudok nad vazalmi satana. Samotné zločiny, keď sa pritiahnu na svetlo verejnosti skrze Môj hnev, žiarivého odhaľovateľa každej nespravodlivosti, budú ich vlastným rozsudkom. V ňom spočíva moja Všemocnosť, že červ svedomia nikdy neumiera a ich vlastné skutky ich súdia v najmladší deň ich pochopenia a spoznania zlej a klamlivej cesty temnoty.

16 A na svojom rúchu a na svojich bedrách má napísané meno: Kráľ kráľov a Pán pánov.

6 Áno pravdivo, na Mojich bedrách, ktoré nesú a vedú telo organizmu a obliekajú ho s Mojím rúchom, a na tomto Mojom rúchu, ktoré je samotné Telom Kristovým, stojí napísaná a vypálená s horúcimi písmenami podstata Môjho pravého a slávneho mena: Ja Som váš kráľ kráľov a váš Pán pánov, váš Spasiteľ a Hlava Ježiš Kristus, ktorý zomrel za vás.
Amen.

***

Ježišove slová preložené zo zbierky: Ja som s vami po všetky dni až do konca sveta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...