sobota 25. júla 2020

Ciele

Slová od Ježiša k nám:

Ciele – 25. júla 2020

Mnohí majú mnoho cieľov v tomto živote, ale vaším najvyšším cieľom musí byť Prijať Odmenu Večného Života na konci. Na ničom inom nezáleží viac na tejto dočasnej púti, len na vašej konečnej destinácii. Chcete byť úspešní a Nebyť sklamaní.

Buďte rozumní a Nie pochabí. Večnosť trvá naveky. Nikto nechce dosiahnuť nesprávnu konečnú destináciu. Vaše priority musia byť správne. Zamerajte sa na váš najvyšší cieľ, Zdediť Moje Večné Kráľovstvo.

Musíte byť rozhodnutí zostávať na kurze a zapierať sa pre dosiahnutie vášho najvyššieho cieľa. Budete mať mnoho prekážok počas cesty. Vaša viera bude skúšaná mnohokrát a rozličnými spôsobmi. Nestrácajte Nádej Ani sa nevzdávajte, vtedy by to všetko bolo márne. Udržujte sa zameraní na Mňa a Moje Večné Kráľovstvo a pevne sa snažte, aby ste boli schopní dosiahnuť váš najvyšší cieľ na konci. Nestrácajte rozhľad na to, o čom je celý život.

Všetci musíte mať rovnaké ciele. Vyhľadávajte ako Mi byť Potešiteľní a ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená, nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Všetci musíte zasievať dobré semeno, aby ste mali bohatú žatvu v správnom čase. Nikto nechce byť sklamaný, s prázdnymi rukami, pretože nemáte nič na ukázanie. Ani jeden nemôže očakávať že bude žať, ak Nie sú ochotní zasievať dobré semeno. Pamätajte, čo ste zasievali, to budete aj žať.

Udržujte si váš najvyšší cieľ vždy v mysli, vo všetkom čo robíte. Chcete tráviť Večnosť so Mnou, s Tým ktorý vás Miluje a Stará sa o vás.

https://www.youtube.com/watch?v=1MJaRbx3YzM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...