štvrtok 30. júla 2020

Moja Cesta

Moja Cesta – 30. júla 2020 (sväté slová od Ježiša)

Moja Cesta je Tá jediná Cesta, ktorá vedie k Večnému Životu. Ak chcete mať Nádej na Prijatie Odmeny Večného Života na konci, potom Mi musíte Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Ma, jedine Moju Cestu. Ja vás Oboznamujem a Vediem Osobne, na každom kroku Cesty, tak že môžete byť v Mojej Dokonalej Vôli. Vyhľadávajte vždy Moju Vôľu vo všetkom, Nie vašu vlastnú alebo tú iných ľudí. Vždy hľadajte, aby ste Mi boli Potešiteľní, takže vás Nájdem za Hodných v onen Deň, aby som vám dovolil Vstúpiť do Neba, pretože mnohí budú skúšať Vstúpiť, ale Nebudú toho schopní.

Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Jestvuje len Jedna Cesta k Večnému Životu a tou je Moja Cesta. Nedávajte sa nikým klamať Ani odlákať vás preč z Mojej Cesty so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami, pretože jestvuje cesta, ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie len k večnému zatrateniu. Buďte rozumní a Nie pochabí.

Moje Cesty Nie sú vaše Cesty a Moje Myšlienky Nie sú vaše myšlienky. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu. Ja Idem Pred vami aby som spravil Kľukaté Miesta Priamymi, Drsné miesta hladkými a otváral Dvere. Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Vkladajte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu vo Viere. Nebude to márne a Nebudete sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=58PKj1y_yAM

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...