streda 29. júla 2020

Dve videnia z 29. júla 2020

Videnia z 29. júla 2020 (od Andyho)
Chcem sa s vami podeliť len o dve videnia a slová, ktoré som mal v minulú noc, keď som začal zaspávať.
Prvé videnie bolo: videl som kohosi, kto sa ponášal na človeka, ale vedel som, že on zastupoval falošné náboženstvo a kráčal nahor k domu, ku dverám kresťanstva, a klopal na tie dvere, slušne sa pýtal, či môže vojsť v pokoji.
Druhé videnie alebo slovo, ktoré som počul, bolo, že "sila konať skutky spravodlivosti, prichádza kompletne v mene Ježišovom!" Ani čiastkovo v nejakom inom mene! Nie v mene zvučného náboženstva, ani v mene nejakého špeciálneho vyrábača zázrakov.
Učiníme reálne Ježiša Krista za nášho jedného a jediného Otca a jediného Učiteľa? Alebo učiníme iných ľudí našimi učiteľmi, našimi starejšími, našimi duchovnými vodcami? Keď príde náboženstvo klopať na naše dvere, dovolíme náboženstvu, aby vstúpilo do nás? Alebo pôjdeme posilniť náš dom? Spravíme náš dom (srdce) jedine pre Ducha Svätého?

https://www.youtube.com/watch?v=AVCTyvvf0Wg

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...