nedeľa 12. júla 2020

Od Ježiša: Z Lásky - 12. júla 2020

Z Lásky – 12. júla 2020

Vychovávam k Sporiadanosti a Naprávam každého jedného z vás, Moje deti, z Lásky a pretože Mi na vás Záleží. Nechcem aby ktokoľvek z vás zahynul, ale aby ste sa kajali, odvrátili sa od všetkých vašich skazených ciest, aby ste tak mali Nádej na Večný Život na konci a Neboli sklamaní.

Nie každý, kto Mi Vraví, Pane, Pane, Zdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte oklamaní a Nedávajte sa nikým klamať so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami. Poviem mnohým v onen Deň, Choďte Preč, Nikdy som vás Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Nikto nechce byť sklamaný v onen Deň. Čo Poviem vám? Na tomto vám musí záležať a robiť vám starosti. (Matúš 7,21-23) Buďte v Bázni a Úcte ku Mne preto, kto Som a preto, čo Dokážem urobiť. Ja Som Jediný, kto Píše mená do Knihy Života a tiež ich Odníma. Som Jediný, kto Dokáže uvrhnúť do pekla. Buďte rozumní a Nie pochabí.

Nepohŕdajte Mojou Výchovou a Naprávaním vás, pretože s nikým sa Nebudem Naťahovať naveky. Prijmite Moju Výchovu a vydržte, keď vás Naprávam z Lásky. Buďte Mi Vďační, lebo je to pre Dobro, aby vás to Menilo na Moju Podobu, aby ste tak mohli byť Mne Potešiteľní a byť Hodní v onen Deň, aby ste boli schopní Vstúpiť do Neba, pretože mnohí to budú skúšať, ale Nebudú toho schopní.

Musíte byť Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. (Mt 5,48; 1Pt 1,16; Heb 12,14; 1Kor 6,9) Nebuďte zvedení. Varujem vás z Lásky a pretože Mi na vás Záleží. Dobre si to uvážte a prijmite to, keď vás Vychovávam a Naprávam z Lásky. Naslúchajte Mi a budete Žiť.

z https://www.youtube.com/watch?v=SmwkeQlGIXA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...