streda 29. júla 2020

Náš hrdina B.G.

Náš hrdina Bill Gates? - 29. 7. 2020    - Ježišovo varovanie nám, vypočuté v srdci a zdieľané s nami sestrou Barbarou.

Dcéra, teraz porozprávaj. Varuj Moje deti pred prichádzajúcou genocídou. Zlovestný muž, ktorý spravil seba autoritou nad mnohými, usilovne pracoval na tom, aby odstránil tých, ktorých pokladá za neželaných. Vyhlasujúc o sebe že je pomocníkom chudobných. Používa svoje peniaze ako nástroj skazenosti, získal si priazeň u svetových lídrov. Bol mu daný súhlas na experimentovanie s nepodozrievavými zástupmi ľudí. Teraz je čas hľadať Moju tvár. Rýchly nátlak pre ovládanie ľudí prebieha. Nebuďte oklamaní, chráňte vaše deti a starších. Nedôverujte žiadnemu človeku. Modlite sa za múdrosť, poznanie a porozumenie. Je to napísané, že všetci budú pripravení, aby si vzali značku, aby mohli kupovať a predávať. Je to Značka Šelmy. Nevezmite si žiadnu značku na vašu ruku alebo čelo. Rozprávam na rovinu. Je to Značka SMRTI. Mnohí zomrú rovno fyzicky, zatiaľ čo ostatní zomrú večne. Nepodriaďujte sa tomuto Zlému svetu, ktorý odchádza preč. Vravel som vám, nech sa pripravíte. Jestvuje len jedna cesta k Otcovi. JA SOM TÁ CESTA. Nie je žiadna iná okrem Mňa, JA SOM. Pracujte teraz usilovne, času je málo. Posielal som vám Poslov a Prorokov, aby vás varovali pred tým, čo prichádza. Dobre si to zvážte. Nebuďte zvedení. JA SOM rovnaký včera, dnes i zajtra.


Zjavenie 13,16: "A pôsobí to, aby všetkým, malým i veľkým, bohatým i chudobným, slobodným i sluhom dali rytú značku na ich pravú ruku alebo na ich čelo, 17 a aby nikto nemohol ani kúpiť ani predať iba ten, kto má značku alebo meno šelmy alebo počet jej mena. 18 Tu je múdrosť. Kto má um, nech spočíta číslo šelmy, lebo je to číslo človeka. A jej číslo je šesťsto šesťdesiatšesť.


https://www.youtube.com/watch?v=UVYpY-AJuMw

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...