pondelok 6. júla 2020

Zmena

Slová Ježišove k nám:

Zmena – 6. júna 2020

Všetko sa môže meniť, vy tiež ale Ja Sa Nikdy Nemením. Som vždy rovnaký včera, dnes a budem rovnaký naveky. Ja Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten ktorý je, ktorý bol a ktorý má Prísť v Zasľúbenom Čase, vo Veľkej Sile a Sláve. Moje Prisľúbenia sa Nemenia Ani Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Dosiahnu všetko čo Chcem, tak ako Chcem a v Mojom Stanovenom Čase. Ja Som Všemohúci, Vládnem pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy.

Mnohí sa pokúšajú Meniť Ma, pretože Ma Nepoznajú, to kto Reálne Som a to čo Dokážem urobiť. Chýba im pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Ja Sa Nikdy Nemením. Som Všemocný, všetka Sila a všetka Autorita je Moja. Ja Som Ten jediný, ktorý Pozná Koniec od Začiatku. Mám veci pod Kontrolou. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený, robím ako Chcem, to čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené, pretože Som Toho Schopný.

Buďte rozumní a Nie pochabí. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne, pretože Ja Sa Nemením. Vy všetci sa musíte Meniť na Dobrých. Buďte Svätí, Mne Potešiteľní a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Mnohí takí Nie sú a to je dôvod, prečo ich Volám k pokániu, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Tí ktorí Nie sú ochotní robiť pokánie, meniť sa a odvrátiť sa od všetkých ich skazených ciest, budú si niesť následky. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Vy všetci musíte Hľadať Život Nie smrť. Umožnite Mi Meniť vás na Moju Podobu. Ja Som Svätý. Buďte ochotní meniť sa. Ja nikoho Nenútim a Nemením sa. Vy sa musíte meniť, nemôžete byť rovnakým mužom alebo ženou, akými ste bývali. Musíte byť Svetlom v temnote a Nebyť sami temnotou, inak len zavádzate seba.

z https://www.youtube.com/watch?v=OG55GjReGJs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...