nedeľa 5. júla 2020

Pripravujte vaše srdce

Od Ježiša: Pripravujte vaše srdce – 5. júla 2020

Musíte Pripravovať vaše srdce viac ako čokoľvek iné v týchto zlých dňoch, pretože jedine čistí v srdci 
Ma Uvidia. Nebuďte zvedení. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. Ja Sa Nemením, ale vy všetci sa musíte meniť, aby ste sa stali Podobní Mne, Svätí. Ja mám jeden súbor Pravidiel pre všetkých a Súdim Podľa Mojich Pravidiel, vždy Súdim Čestne a Správne. Nijako Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky.

Kvôli tomu musíte pripravovať vaše srdce, ono musí byť čisté a jasné. Zámerne sa udržujte Sústredení na Mňa a Moje Večné Kráľovstvo a Nie na veci sveta a tie veci, ktoré môžu pošpiniť vaše srdce.

Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné v týchto dňoch. Pretože dni sú zlé. Žite vaše životy Potešiteľne Mne, tak nech vás Nájdem Hodných v ten Deň, pretože neSpravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nedajte sa nikým zviesť so lžami a s prázdnymi prisľúbeniami.

Umožnite Mi Prehľadávať vaše srdce aby ste videli, či v ňom Nie je niečo také, čo Mi Nie je Potešiteľné. Teraz je čas pripravovať vaše srdce, Nečakajte. Čas je esenciálny. Majte pripravené srdce a Nepoškvrňujte vaše srdce. Držte si ho očistené, buďte jasní v srdci.

preložené od Lastrumpet08 - Prepare your heart – July 05, 2020

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...