streda 15. júla 2020

Vaša Kotva

(Ježišove slová k nám všetkým)

Vaša Kotva – 15. júla 2020

Musíte mať kotvu, ale kto je vašou kotvou?

Ja musím byť vaša Kotva, ak chcete mať Nádej na úspešné dosiahnutie vašej konečnej destinácie. Musíte zostávať Ukotvení vo Mne, v jedinej Pevnej Skale, inak to Nezvládnete bezpečne do konca, pretože satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. On zničil už mnohých a stále hľadá ďalších.

Buďte Ukotvení vo Mne v každom čase, ak chcete byť pevní, nepohnuteľní, schopní stáť počas všetkých búrok života. Bude ich mnoho a ich počet bude rásť v týchto dňoch. Vaša Viera bude skúšaná mnohokrát a rozličnými spôsobmi, kvôli tomu musíte byť vždy Ukotvení vo Mne. Ja Som vaša jediná Nádej a Nádej vo Mňa Nesklamáva Ani Nezlyháva.

Majte Pravú Vieru vo Mňa preto kto Som a preto čo Dokážem urobiť. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Zostávajte Ukotvení vo Mne, inak budete strhnutí preč a zahyniete.

Nikdy Som Neprisľúbil nikomu putovanie bez búrok. Prisľúbil som vám, že budem vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím, ale musíte Zostávať so Mnou, byť Ukotvení vo Mne. To je jediná Cesta, ktorou budete schopní obstáť počas všetkých búrok a dosiahnete váš konečný cieľ úspešne a radostne. (Mat.28,20; Ján 16,33; Joz 1,5) Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, v Kotvu vašej duše.

PRELOžENé OD https://www.youtube.com/watch?v=ElF3QOAe2cc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...