nedeľa 26. júla 2020

Slúžte Mi

Ježišove slová k nám:

Slúžte Mi – 26. júla 2020

Vy všetci ste Povolaní Slúžiť Mi, Môjmu Plánu a Účelu, tak ako Ja Chcem a kedy Chcem. Čas je podstatný v týchto dňoch. Mnohí umierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie aby mali Večný Život. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika a preto Volám hriešnikov k pokániu, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Ja Milujem a Starám sa o všetkých.

Musíte byť ochotní a k dispozícii Slúžiť Mi podľa Môjho Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná ani vôľa kohokoľvek iného. Musíte sa úplne podriadiť Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, keď vás Oboznamujem a Vediem Ja Osobne, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Ja vám Dávam vaše vlastné Inštrukcie a Usmernenia. Naslúchajte, Poslúchajte a Konajte ako vám Prikazujem. Buďte konateľmi, inak len klamete sami seba. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Zaplatíte za to cenu, keď Mi Slúžite.

https://www.youtube.com/watch?v=LvWzAMaYd3g

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...