sobota 11. júla 2020

Zúfalí

Ježišove slová k nám:

Zúfalí – 11. júla 2020

Musíte byť zúfalí, ak Ma chcete Spoznať Reálne. Musíte pracovať na vašom vlastnom Osobnom Intímnom Vzťahu so Mnou. Nie je to o náboženstve a mŕtvych náboženských úkonoch, ale o Poznaní Ma, Toho v ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Váš Vzťah je poneachaný na vašu vlastnú zodpovednosť. Všetko je to medzi Mnou a vami, nikto iný to nemôže urobiť namiesto vás.

Mnohí Nie sú zúfalí a to je dôvod, prečo Nepočujú Môj Hlas Ani Nenasledujú Mňa, Moju Cestu, ale cudzincov. Tých, pred ktorými som vás všetkých Varoval, aby ste od nich utiekli. (Ján 10,5) Pokiaľ nie sú ochotní a zúfalo Nevyhľadávajú ako Počuť Môj Hlas, tak ho Nebudú počuť. Ja Nijako Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Odmeňujem tých, ktorí sú zúfalí a rozhodnutí Hľadať, aby Počuli Môj Hlas, ktorí chcú Nasledovať Ma, Moju Cestu a chcú byť v Mojej Dokonalej Vôli. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Buďte zúfalí, Priblížte sa ku Mne a Ja sa tiež Priblížim k vám. Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás.

Sú mnohí, ktoré sú zúfalí a potrebujú pomoc, ale Neprichádzajú ku Mne, Tomu ktorý je Schopný a Ochotný Pomôcť im a Podporiť ich. Moja Ruka Nie je taká krátka aby nePomohla. Prídite ku Mne, Ja vás Milujem a Záleží Mi na vás. Som Schopný urobiť i Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené. Nikdy Sa Nemením. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Ja Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Majte Vieru vo Mňa pre to, kto Som a pre to, čo Dokážem urobiť. Moje Prisľúbenia Nikdy Nezlyhávajú.

Mnohí Nie sú dostatočne zúfalí pre Mňa. Sú tvrdohlaví so zatvrdenými srdciami a pokiaľ sa nestanú dostatočne zúfalými a Neprídu ku Mne, k ich jedinej Nádeji na Večný Život, zahynú. Ja Nikdy Neodmietam kohokoľvek, kto je zúfalý a Prichádza ku Mne pokorne s kajúcim srdcom. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k pokániu, pretože nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Buďte zúfalí, Hľadajte Život a kajajte sa.

https://www.youtube.com/watch?v=eY-xbSqgD3E

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...