štvrtok 16. júla 2020

Moje Kráľovstvo


Slová Pána Ježiša k nám:

Moje Kráľovstvo – 16. júla 2020

Moje Kráľovstvo je jediné Kráľovstvo na ktorom záleží. Je to jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať naveky vekov. Nemôže byť zničené ako všetky ostatné pozemské, ľuďmi vyrobené kráľovstvá, postavené z kameňa a malty. Je Nežijem v ľuďmi vyrobených budovách z kameňa a malty, ale v srdciach Mojich milovaných detí. Vy ste Chrámom Môjho Svätého Ducha. Musíte byť Svätí, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma nikto Neuvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo.

Buďte súčasťou Môjho Večného Kráľovstva. Ja Som Kráľ Slávy. Vládnem vo Veľkej Sile a Sláve. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Vyhľadávajte vždy ako byť v Mojej Dokonalej Vôli, v Mojom Pláne a Účele. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi.

Všetci môžete budovať Moje Večné Kráľovstvo. Je tam mnoho práce, ktorú treba urobiť. Mnohí sú stratení. Ak pravdivo Milujete Mňa i vášho blížneho ako seba samého. Budete mať starosť o ich duše. To Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie pre matie Večného Života. Ja Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Volám ich k pokániu. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Chcem aby každý bol Uzmierený a v Pokoji so Mnou, súčasťou Môjho Večného Kráľovstva.

Mnohí Nie sú, sú v Nepriateľstve so Mnou a pokiaľ nebudú činiť pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Tam Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Kajajte sa a budete mať Nádej na Večný Život na konci. Žite vaše životy Potešiteľne Mne, tak nech vás Nájdem Hodných v onen Deň pre Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva. Nikto nechce byť sklamaný.

https://www.youtube.com/watch?v=BTEqhV22IaQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...