utorok 8. decembra 2020

Ak Mi Moji ľudia NEDovolia Prichystať Ich, NEBudú PRIPRAVENÍ!!

Ak Mi Moji ľudia NEDovolia Prichystať Ich, NEBudú PRIPRAVENÍ!! - 7. 12. 2020 - od Ježiša, zdieľané s nami sestrou Zuzanou.

Písmo: Matúš 7:13-14, Ozeáš 4:6, Rimanom 2:11-16, Skutky 10:34, Izaiáš 55:6, Jakub 4:13-14, 2 Timotejovi 2:15, Matúš 7:21-23, Ján 14:16.

Pán povedal: Cesta sa zužuje, Zuzana. Mnohí na nej nie sú. Mnohí si vyberajú ísť ich vlastnou cestou. Cestou ich pastierov, ich kazateľov, cestou cirkvi v ich susedstve. Potom sú takí, ktorí chodia podľa prorokov na youtube. Prorokov, ktorých som neposielal. Odkazy, ktoré som im nedával. Moje deti si myslia, že sú v bezpečí, že im nič nepríde ublížiť. Tam je falošné vnímanie bezpečnosti. Mnohí sa v noci pritúlia k diablovi a ani netušia, že sú v jeho posteli.

Moji ľudia sú oklamaní. Moji ľudia hynú. Mnohí zomierajú každý deň bezo Mňa, pretože odmietajú prísť ku Mne. Idú za človekom.

Želám si, že by všetci prišli ku Mne, aby všetci jedli z mojej manny, ale len nemnohí to robia. Prichádza sem pohroma, ktorá zatrasie srdciami ľudí a spraví, že budú hľadať útechu v inom. No ja im vravím, že ja chcem byť ich útechou. Chcem byť jediným, ku ktorému bežia. Prečo je to také ťažké pre mojich ľudí vyhľadávať radšej Mňa než človeka? Poviem vám prečo: pretože je to ľahšie. Pretože je ľahšie dostať odpovede od iného, ako vložiť čas, ktorý je na to potrebný, pre prijímanie odo Mňa. Či oni nevedia, že nevstúpia do Môjho kráľovstva na koncoch kabáta kohosi iného? Nie, nevedia. A prečože nevedia? Pretože ani netrávia čas v Mojom slove, ani netrávia čas so Mnou, aby vedeli, čo od nich žiadam. A keď ich pošlem preč, pretože ich nepoznám, budú nariekať pri bránach za uzmierením. No Ja vravím: Dnes je deň uzmierenia, dnes je deň na to, aby ste Ma Hľadali, kým je možné nájsť Ma, lebo zajtrajšok nie je prisľúbený a tento svet sa ide zmeniť.

Dcéra, varuj mojich ľudí, pred tým čo prichádza. Varuj mojich ľudí: súd sa začína v Božom dome a ak Mi moji ľudia nedovolia prichystať ich, nebudú pripravení obstáť v nadchádzajúcich dňoch. Mnohí z mojich ľudí zakrátko zahynú, aj keď by nemuseli. Moje dvere sú otvorené pre všetkých. Ja som čestný a správny. Nemám rešpekt k osobám, ale tiež nedovolím vlažným kresťanom vstúpiť do Môjho Kráľovstva. Ukazujte sa ako schválení a trávte čas so Mnou. Pretože Ja Som žiarlivý Boh a vy nemáte uprednostňovať žiadnych iných namiesto Mňa. Cesta sa každý deň viac zužuje.


https://www.youtube.com/watch?v=GWJ9U70wxM8


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...