nedeľa 20. decembra 2020

Silný klam, bývate ovplyvňovaní, aby ste verili lži!

Silný klam, bývate ovplyvňovaní, aby ste verili lži! - 18. decembra 2020, 14:25 hod. - Ježišove slová zdieľané s nami od sestry Barbary.


Prepis: List Júdov 1:7-8 Ako Sodoma a Gomora a mestá okolo nich, ktoré podobným spôsobom ako títo, neslýchane smilnili a odišli za iným telom, ležia pred očami na výstražný príklad a trpia trestom večného ohňa. Podobne aj títo necudní spáči, poškvrňujú telo, pohŕdajú autoritou Pána a rúhajú sa nebesiam. 

Proroctvo:   Otvorte vaši oči a vaše uši. Toto sú najnebezpečnejšie časy vo vašej histórii. Dcéra, rozprávaj o silnom klame, ktorý bude zakrátko nad vami. Bývate ovplyvňovaní, aby ste akceptovali lož a verili lži. Ponechal som vás túžbam vášho srdca. Nechceli ste počúvať moje evanjelium, radšej naslúchate bájkam ľudí. Staráte sa o majetky a prestíž, stratili ste svoju cestu. Keď som vás volal, aby ste sa vrátili ku mne, ignorovali ste moje slová. Náhle zničenie spôsobí zmätok a paniku v uliciach. Naslúchate falošným prorokom. Sľúbili vám pokoj a bezpečnosť, pritom je napísané, že súd prichádza s ohňom. Veľkomestá budú spálené. Pyšní pokorení. Nedôverujte zavádzajúcim slovám. Babylon bude zničený. Je to napísané: ROBTE POKÁNIE TERAZ, VAŠI NEPRIATELIA SÚ MEDZI VAMI A PRIPRAVENÍ DORAZIŤ SLABÝ, CHORÝ, ZMÄTENÝ NÁROD! HĽA, JA PRICHÁDZAM RÝCHLO!!!

https://www.youtube.com/watch?v=62YAKsiSawQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...