streda 30. decembra 2020

Moje Prisľúbenia

Moje Prisľúbenia – 30. december 2020 - Ježišove Slová k nám

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Verte a Dôverujte Mi a Nepochybujte. Čo bolo Predpovedané, to sa Odvinie v Mojom Ustanovenom Čase. Poznám Koniec už od Začiatku. Mám plné Riadenie. Vládnem Mojou Veľkou Mocou a Slávou. Či je azda Niečo, čo by Mi bolo príliš ťažké Vykonať?

Mnohí Ma Nepoznajú, Kto Reálne Som a preto O Mne Pochybujú. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, to Kto Som a čo Dokážem urobiť. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Takýto Som. Vložte všetku svoju Nádej a Dôveru do Mňa a Nie do omylných mužov a žien. Maj Pravú Vieru vo Mňa. Vaša Viera bude Skúšaná mnohokrát a na rôznych cestách. Buďte Neochvejní, Pevní vo vašej Viere. Buďte Víťaziacimi Premožiteľmi. Viera vo Mňa koná Zázraky. Držte si Vieru.

Ja Sa Nemením. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a kedy Chcem a všetko pre Moju Slávu. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi, tak ako je v Nebi. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Dôverujte Môjmu Plánu a Poznajte, Kto Som a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa veci vyvinú alebo Nevyvinú. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Dôverujte Mi preto, kto Reálne Som s celým vaším srdcom. Ste Milovaní. Ja Som Láska a Láska Nikdy Nezlyháva. Moje Prisľúbenia vám Nezlyhajú.

https://www.youtube.com/watch?v=tYrCv5XbYOA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...