štvrtok 24. decembra 2020

Rozdiel Je

Rozdiel Je – 24. decembra 2020 - Ježišove slová k nám všetkým:

Rozdiel je, že niektorí sú Rozumní a Milujú Pravdu a ostatní sú pochabí a milujú lži. Preto niektorí sú Bdelí a ostatní spiaci. Niektorí sú Moje deti Svetla a ostatní sú deti temnoty. Je to voľba s následkami, pretože máte slobodnú vôľu.

Rozdiel je ten, že Mnohí Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich Srdcia sú Ďaleko Odo Mňa. iba O Mne Vedia, Z Čítania a Z Počúvania Od iných ľudí, ale sami Ma Nepoznajú Reálne, pretože Nemajú Žiadny Osobný Vzťah so Mnou. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, o Ktorom to celé je. Aj kvôli tomuto mnohí Nenasledujú Mňa, Moju Cestu. Nemôžu, pretože Nepoznajú Môj Hlas, Ani Ma Nepočujú Ani Neprijímajú Odo Mňa. Budete Žiť Z Každého Slova, ktorá Vychádza Z Mojich Úst. Ako môžete ísť tam, kam som vás Neposlal? Najprv musíte Počuť Odo Mňa. Potom byť Činiteľmi a Nielen púhymi Poslucháčmi, Inak len klamete sami seba.

Rozdiel je ten, že Pravá Nevesta je vždy Prichystaná, Potešiteľná Mne a bude Hodná v ten Deň, ale Nie pochabí, pretože Neboli Ochotní Pripravovať Sa, aby sa stali Prichystaní Ani ich Nenájdem za Hodných v ten Deň a pôjdu cez Hodinu Skúšky, Testovania. Je to voľba a rozdiel je ten, že niektorí robia zlé voľby a budú si niesť následky teraz alebo neskôr.

Rozdiel je ten, že len tí, ktorí sú Uzmierení a v Pokoji so Mnou, majú Nádej na Večný Život na Konci a ostatní sú stratení a na nesprávnej ceste k Večnému Zatrateniu, pretože Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život. Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Rozdielom je Pravda alebo lži, Život alebo smrť. Výber je vždy váš vlastný a Koniec oznámi rozdiel medzi Poslušným a neposlušným, Rozumným a pochabým. Uvedomujte si tento rozdiel a vyberajte si Správne, potom Nebudete Sklamaní a Nebude to Márne.

https://www.youtube.com/watch?v=WkNuzCcWRPI

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...