pondelok 21. decembra 2020

Vaxxinačný sen

Vaxxinačný sen - 18. decembra 2020 uprostred noci - od Judy Reynoldsovej

Prebudila som sa v noci, keď som mala tri sny, jeden za druhým, ale Pán chce, aby som zdieľala len tento jeden. Bola som tým varovaná a Pán povedal: “zapíš tento sen a zverejni ho, dcéra.”
Keď som sa prebudila zo sna, moja ostražitosť vzrástla a ach môj! Rozumela som, že toto bol “ich pohľad” a že sme naozaj nad priepasťou a vo “vážnych problémoch!”
V tomto sne som bola aktívnou osobou vo sne, ale aj pozorovateľkou mentálne i duchovne.

Ja a pár ďalších ľudí sme boli v budove, ktorá mala akoby tri prepojené izby. Neviem čo sme to robili, ale vyzeralo to ako organizovanie a upratovanie a boli sme zároveň trochu uvoľnení i trochu v strese. Toto nebol veľmi dlhý sen, ale nasledujúca časť bola hlavnou pointou sna a bola živá a jasná.

Vošla som sama do izby a pozerala som sa na gauč, bol dlhočizný akoby spred 1960-tych rokov; elegantný a tmavej farby. Čosi som robila v tej izbe, keď som začala jasne počuť cez zvukový systém hlas hovoriaci ďalším, “aké” to je a “aké to ešte bude”, takpovediac.

Ten postoj i tón hlasu bol veľmi sarkastický v krutom rozprávaní akoby príbehu; výslovne zlý! Sústredene som naslúchala tomu, čo vravel, znelo to akoby z rádiodebaty, nie ako verejný úradník alebo podobne.
Tými “poslucháčmi” sme boli my! Ľudia, bežní ľudia; nevedomí, akoby sme boli hlúpi.
Povedal: “Teda vedzte, že tie nádherné gauče, na ktorých sedíte či hotelové mieste kde zostávate, sú pre iný účel.
Materiály ktoré používate a budovy do ktorých vchádzate, sú pre iný účel a to zistíte.”
Okamžite som si predstavila veľkú budovu akoby hotel či obchod, a “gauče” s ľuďmi na nich, prijímajúcich vaxxínu!

Bolo to jasne zreteľné v spôsobe, akým to vyslovoval, že VŠETKY veci, na ktorých sme sa podieľali v našich štýlových životoch, boli zradné a mali od začiatku iný účel; obchody, hotely, spoločnosti, všemožné materiály, ktoré majú byť použité neskôr proti ľudstvu pre “ich” väčšie dobro.
Jeho postoj bol akoby “Len vás upovedomujem!”

Toto bol čudný sen, pritom veľmi jasný zámer. Náš Pán prichádza vždy včas a tieto veci prichádzajú.

Kiež vás Ježiš Kristus bohate požehná a podrží vás teraz počas vašich skúšok, aj počas tých, ktoré prídu. Pevne SA HO DRŽTE!

Písma k tomuto dané boli:

Žalm 10, 114:7, 116:13
Izaiáš 42:8

* Mala som aj sen o odpojení elektriny a bol podaný rovnakým štýlom, ako tento sen.

https://444prophecynews.com/vaxxination-dream-judy-reynolds/


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...