pondelok 21. decembra 2020

Zmeny

Zmeny – 21. decembra 2020 - od Ježiša:

Vždy tu budú Zmeny, aby sa Môj Plán a Účel Uskutočnili. Ja Mám Riadenie. Som Jediný, kto Pozná Koniec od Začiatku. Vládnem pomocou Mojej Veľkej Sily a Slávy. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a v Mojom Stanovenom Čase. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Dôverujte Môjmu Plánu a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa veci vyvinú alebo Nevyvinú ani o Zmenách, ktoré nastanú. Ja ich všetky Poznám. Neoneskorujte sa za Mnou, Ani neskúšajte ísť Predo Mnou. Buďte vždy v Jednote so Mnou. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Umožnite Mi mať Moju Cestu, Poznám Ju Najlepšie.

Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Zmeny sa musia udiať, aby ste mohli byť vždy v Mojej Dokonalej vôli, aby ste Uskutočnovali Jedine Moju Vôľu. Ak Zatvorím jedny Dvere, Otvorím Iné.

Niektorí z vás budú mať Zmeny aj vo vašej Práci Pre Kráľovstvo, ale len v Mojom Určenom Čase. Moje Volanie a Dary sú Neodvolateľné. Niektorých z vás Uvoľním a Odvolám z vašej terajšej Práce pre Kráľovstvo na novú Prácu pre Kráľovstvo, aby ste pokračovali v Napĺňaní Môjho Plánu a Účelu, aj v týchto posledných dňoch. Môžete očakávať Zmeny a očakávať veci Neočakávané, Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Ja Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený Ani Obmedzený. Robím Čo Chcem a Kedy Chcem. Mnohí budú v Bázni, keď Uvidia a Začujú, čo Dokážem Urobiť. Som Ten, ktorý to Orchestruje a všetko to bude pre Moje Oslávenie.

Buďte Ochotní a Dostupní a akceptujte Zmeny. Naslúchajte ku, Poslúchajte a Nasledujte jedine Moje Porady. (Matúš 6:6.) Ja Pripravujem a Vystrojujem každého, aby Slúžil Môjmu Plánu a Účelu. Budem vás Usmerňovať a Viesť Osobne, na každom kroku Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli a Uskutočnili všetko čo Chcem a Kedy Chcem. Načasovanie znamená všetko v týchto zlých dňoch. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti a chce zrealizovať jeho diabolské plány, ale Ja Mám Kontrolu nad všetkým, aj nad Časom. Majte Vieru vo Mňa, pretože vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách. Neochabujte. Buďte neochvejní, Pevní vo vašej Viere. Ja Som vždy Verný. Dôverujte Môjmu Plánu i Zmenám, majú svoj Účel. Nasledujte Ma, Moju Cestu vo Viere, až do Konca.

https://www.youtube.com/watch?v=TO1MTkESn5o


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...