streda 16. decembra 2020

Obráťte Sa Teraz!

Obráťte Sa Teraz! – 16. decembra 2020 - Ježišove slová k nám

Mnohí sú na nesprávnej ceste, hoci sa zdá správnou, jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Ak zostávate na nesprávnej ceste, budete na konci sklamaní a Koniec to oznámi, ale bude už príliš neskoro na Obrátenie Sa. Teraz je Čas na Obrátenie Sa, skôr ako na to môže byť už príliš neskoro.

Nečakajte, pretože satan, váš protivník, vyskúša urobiť všetko čo vie, aby vám bránil a zastavil vás od obrátenia sa. Je to vaša voľba. Buďte rozhodnutí Obrátiť Sa, pretože nikto iný to nemôže urobiť za vás. Musíte učiniť rozhodnutie a Obrátiť Sa a ísť inou Cestou. Je len Jedna Cesta, kde máte Nádej na Večný Život na Konci. Musíte Naslúchať, Poslúchať a Nasledovať Ma, Jedine Moju Cestu. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a okrem Mňa Nie je Žiaden Iný ani Nikdy Nebude. Moja Cesta je Úzka Cesta a je Náročná. Nikdy Som Nikomu Nesľúbil ľahkú Cestu. Sľúbil Som vám, že budem vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Som Pre vás a Nie Proti vám. satan je váš protivník, nenávidí vás a chce vás zničiť. Ja vás Milujem a Starám Sa o vás. (Ján 10.)

Nenechajte sa nikým zviesť s ich lžami a prázdnymi sľubmi. Kajajte sa a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Máte dnešok, Obráťte Sa Teraz, pretože zajtrajšok Nie je prisľúbený.

Prebuďte sa a Obráťte Sa Teraz, ak smerujete nesprávnou cestou. Mnohí si dokonca ani Neuvedomujú, že sú na nesprávnej ceste, ktorá vedie len k zničeniu, Večnému Zatrateniu. Zistia to príliš neskoro. Varujem z Lásky a pretože Som Starostlivý. Naslúchajte a Obráťte Sa Teraz a Nečakajte. Poďte Ma Nasledovať, jedine Moju Cestu. Budem vás Osobne Usmerňovať a Viesť, každý krok tejto Cesty, až do úplného Konca. Nebude to Márne a Nebudete Sklamaní, ale tí ktorí odmietajú a Neobrátia Sa Včas, ponesú si následky a Koniec to oznámi. Bude tam len plač a škrípanie zubami. Obráťte Sa Teraz! Voľba je vaša vlastná.

https://www.youtube.com/watch?v=YIwrvfHnYkk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...