nedeľa 20. decembra 2020

Zjavím Sa

Zjavím Sa – 20. decembra 2020 - Ježišove slová k nám

Zjavím Sa ako Som Prisľúbil. (Ján 14:21) Ja Sa Nemením. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Verte Mi a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nepochybujte O Mne, Ani O Mojich Prisľúbeniach. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako to Chcem a Kedy Chcem, pretože so Mnou sú všetky Veci Možné. Mám Riadenie.

Ste v Čase, keď idem Zjaviť Seba na Doposiaľ Nevídaných Cestách a ľudia budú v Bázni a Úcte ku Mne, Preto, Kto Skutočne Som a Preto, Čo Dokážem urobiť. Zjavím Sa Komukoľvek Chcem, aby som im Dal Nádej a Ukázal im, že Som Reálny a Živý. Nie Som Predpovedateľný, Ani Ohraničený, Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Doposiaľ Nevídané, ako Chcem a Kedy Chcem, Mojou Cestou, pretože Som Toho Schopný. Mnohí Ma Nepoznajú Reálne a kvôli tomu Pochybujú O Mne. Ďalší Pochybujú O Mojej Existencii, ale Nebudú Mať Žiadne Ospravedlnenie, pretože Ja Som Reálny a Živý. Tí ktorí Ma Hľadajú, Ma Nájdu. Je to voľba.

Som Emanuel, Všemocný, Alfa a Omega, Prvý a Posledný, Začiatok a Koniec, Ten ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorých Príde v Ustanovenom Čase v Moci a Veľkej Glórii (Oslávení).

Ak Ma Usilovne Hľadáte z Lásky a s celým vaším srdcom, Nájdete Ma a Ja Sa vám Zjavím. Musíte Ma Zažívať Reálne. Musíte Hľadať, aby ste mali vaše vlastné Stretnutia so Mnou. Potom Nebudete Nikdy o Mne Pochybovať. Hľadajte Ma, Až Kým Ma Nájdete. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem, ale Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky.

Nebuďte uspokojení s tým, čo si Prečítate alebo čo Počujete od iných mužov a žien, ktorí Ma Poznajú Reálne, pretože som sa im Zjavil. Hľadajte Ma a Nebudete Sklamaní a nikdy už nebudete rovnakým mužom alebo ženou, akými ste bývali. Ja Som Reálny a Som Živý, Som takýto pre vás?

https://www.youtube.com/watch?v=j0qMzDFK8yA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...