utorok 29. decembra 2020

Nakŕm Svoje Srdce

Prorocké slovo - Nakŕm Svoje Srdce - 27. 12. 2020

Ahojte 😊! Dúfam že sa máte dobre. Pán mi dal toto slovo, aby som ho zverejnila dnes. Ak rezonuje vo vašom duchu, vezmite ho pred Ježiša a pýtajte si od Pána jeho potvrdenie a vypracovanie. Boh povedal:

“Nakŕm svoje srdce dieťa, nakŕm svoje srdce. Nakŕm svoje srdce Mojím Slovom, Mojou Pravdou. Pozri! Každý deň kladiem pred teba voľby. Je to tvoje rozhodnutie, čo si vyberieš. Ak sa zostaneš kŕmiť so svetskými chúťkami a vášňami, či nie sú tým, čím budeš naplnený? “Si tým čo ješ”, dieťa. Počul si už predtým toto vyjadrenie? Je pravdivé a použiteľné aj pre Moje Slovo. Lebo ak sa kŕmiš Mojím Slovom a plníš sa s ním, či sa nebudeš stávať stále viac a viac Zbožným?

Neporozumel by si lepšie Mojim cestám a Mojej povahe?. Rovnako ako keď ješ nezdravé jedlá, cítiš sa malátny, unavený, preťažený, nedobre. Tvoje telo nebolo vytvorené preto, aby bolo neprestajne naplnené s “nezdravým jedlom”. Následky a výstupy z neprestajných nesprávnych volieb jedla vedú k negatívnemu dopadu na tvoje zdravie i telo. Ak však svedomite a vytrvale kŕmiš tvoje telo so zdravými výživnými jedlami, cítiš sa zdravý, silný, energický, plný života.

Rovnako s tvojou dušou dieťa, rovnako s tvojou dušou. Ak ju neprestajne kŕmiš s "odpadom" ktorý ti svet ponúka, tvoja duša sa bude cítiť nezdravá a bude mať na teba negatívny dopad. Ak však kŕmiš svoju dušu s Mojím Slovom a Mojou Pravdou, budeš plný život a hojnosti v tvojom vnútornom človeku. Akože inak človek dospieva a zosilnieva?

Či to nie je cez tréning v spravodlivosti? Chceš zostať byť kŕmený s mliekom po celý svoj život, či by si sa radšej prešiel k dospelým hostinám? Voľba je tvoja. Moje Slová ti prinesú život a výživu pre tvoju dušu. Teda jedz a ži. Jedz a prospievaj. Moje jarmo je príjemné a Moje bremeno je ľahké. Zvoľ si úzku cestu, pretože široká je cestou, ktorá vedie k zničeniu a mnohí cez ňu vstupujú. Nech to tak nie je s tebou, dieťa. Pýtaj sa Ma a budem ťa učiť. Som Skvelý Pastier.”

Tu sú písma, ktoré Pán dal s týmto slovom: Matúš 7:13, Matúš 15:11, Matúš 23:26-28, 1.Korinťanom 3:2, 1.Korinťanom 13:11, 2.Timotejovi 3:16, 1.Timotejovi 6:11, Ján 14:23.

Buďte pozehnaní 😊 Adela

https://www.youtube.com/watch?v=-yfZYKJ9Tuo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...