utorok 8. decembra 2020

Zastávajte sa Jedine len Pravdy

Zastávajte sa Jedine len Pravdy – 8. decembra 2020

Musíte sa Zastávať Jedine len Pravdy v týchto zlých dňoch, pretože mnohí sa zastávajú lží. satan je ich otcom, je otec všetkých lží. Nie je v ňom Žiadna Pravda, len lži. satan je luhár, zlodej a vrah od začiatku a zničil už mnohých a hľadá ďalších, pretože vie, že jeho čas sa teraz rýchlo kráti.

Nepadajte mu za korisť. Buďte vždy na stráži, bdelí a Modliaci sa. Obliekajte si každý deň Moju Plnú Výzbroj, aby ste tak boli schopní Obstáť proti všetkým úkladom satana, pretože dni sú zlé a ku koncu sa stanú ešte horšie.

Musíte za Zastávať Jedine len Pravdy. Vaša Viera bude skúšaná mnohokrát a na rozličných cestách v týchto dňoch. Stojte pevne a buďte pevní vo vašej Viere. Nezáleží na tom, čo budete mať vydržať a čím prejsť v tomto dočasnom živote. Zastávajte sa Jedine len Pravdy až do Konca.

Buďte odlišní, buďte mužom Alebo ženou, ktorý/ktorá sa Zastáva Jedine Pravdy. satan, váš protivník, bude vždy protirečiť Pravde so lžami. Budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Pravde, ale veľká bude vaša Odmena v Nebi. Ja Som Ten Odmeňovateľ. Som jediný Spravodlivý Sudca a Súdim Čestne a Správne. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Beda tým, ktorí sa zastávajú lží a ktorí vždy protirečia Pravde s ich lžami.

Mnohí si vyberajú zastávať sa lží, pretože milujú lži viac ako Pravdu, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré, ale budú si tiež niesť následky na konci a Koniec to oznámi, ale bude na to už príliš neskoro. Teraz je Čas Milosti. Tam Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Nedajte sa nikým zlákať preč Odo Mňa, od Pravdy, so lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa nie je žiaden iný a ani nikdy nebude. Sú tam len mnohí zvodcovia, klamári, draví vlci v ovčích rúchach. Vyvarujte sa ich. Zviedli už mnohých a hľadajú ďalších v tejto hodine. Je neskorá hodina. Duše mnohých sú v ohrození, kvôli všetkým tým lžiam. Kvôli tomuto sa musíte Zastávať Jedine len Pravdy. Voľba je vždy vaša vlastná. Buď sa Zastávate Pravdy, Alebo sa zastávate lží. Mnohí si vyberajú zastávať sa lží, oni budú nepriateľmi tých, ktorí sa Zastávajú Jedine Pravdy. Nikto nedokáže vnútiť Pravdu ostatným. Oni sa rozhodujú a volia si pre seba. Majú slobodnú vôľu. Musia Hľadať PRavdu a Prijať Pravdu. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Jedine Pravda Vedie k Večnému Životu a lži vedú k Večnému Zatrateniu, tam kde bude len nárek a škrípanie zubami. Buďte Rozumní a Zastávajte sa Jedine Pravdy.

https://www.youtube.com/watch?v=6nAzgdR4p5U


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...