piatok 18. decembra 2020

Ste Napodobňovateľmi

Ste Napodobňovateľmi – 18. december 2020 - od Ježiša

Ste Napodobňovateľmi a buď Napodobňujete Mňa Alebo satana. Voľba je vaša vlastná. Ste Napodobňovateľmi Pravdy alebo lží, Dobrého alebo zlého, Lásky alebo nenávisti, Spravodlivosti alebo nespravodlivosti. Z tohto dôvodu je svet vo virvare, pretože mnohí si volia byť napodobňovateľmi satana, otca všetkých lží. on je ich otcom, ich príkladom a oni robia tak ako robí on. Nenávidia, klamú, kradnú a zabíjajú bez zľutovania a dokonca ani Nevedia, ako sa červenať, sú nehanební. Ak neučinia pokánie a nestanú sa Napodobňovateľmi Mňa, zahynú. Ja Milujem a Starám sa o všetkých. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti satanových napodobňovateľov. Preto ich Volám k pokániu, aby sa Stali Mojimi Napodobňovateľmi a ďalej už Nie napodobňovateľmi satana. Je tu Nádej, ona je so Mnou.

Buďte ochotní Meniť sa na Dobrých, stávať sa Mojimi Napodobňovateľmi. Buďte deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste bývali, keď ste boli napodobňovateľmi satana. Teraz musíte Napodobňovať Mňa, vo všetkom čo robíte alebo vravíte. Buďte vždy Bezúhonní a Čistí v srdci. Reprezentujete Ma vo svete, ktorý je plný satanových napodobňovateľov. Buďte Odlišní a Vystupujte ako Moji Napodobňovatelia. Žiariace Svetlá, Majáky Nádeje.

Buďte jedine Napodobňovateľmi Lásky, Pravdy, Dobroty a Spravodlivosti. Umožnite iným Vidieť Ma, Moju Ľúbeznosť, Môj Skvelý Súcit a Čistotu, keď Ma Napodobňujete. Buďte tiež Plní Milujúcej Vľúdnosti a Milosrdní. Odpúšťajte druhým a buďte s nimi v Pokoji. Ste Napodobňovateľmi Mňa, Kráľa Slávy a Princa Pokoja. Ten koho Opravdivo Milujete a ste s Ním v Jednote, je Ten, koho budete Napodobňovať.

https://www.youtube.com/watch?v=7A8xLMKSyls

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...