pondelok 7. decembra 2020

Sen, zakrátko príde celosvetová udalosť, "satan stojí pred vami a vy ho nedokážete vidieť"

Sen, zakrátko príde celosvetová udalosť, "satan stojí pred vami a vy ho nedokážete vidieť" - 17. 1. 2020

Prepis: 2. Solúnčanom 2:9-10: toho bezbožníka, ktorého príchod je za mocným pôsobením satanovým so všetkou mocou a so znameniami a so lživými zázrakmi 10 a s každým zvodom nespravodlivosti v tých, ktorí hynú, pretože neprijali lásku pravdy, aby mohli byť zachránení.

Sen: Mala som sen, kde sme všetci boli vonku, sestra Barbara i ja (sestra Amber) a bolo tam mnoho kamier. Bol tam nejaký muž hore pri rečníckom pultíku a rozprával. Počula som ako ľudia s kamerami vraveli, že toto je celosvetová udalosť a potom sestra Barbara začala ukazovať a vravieť: "On je priamo tam! Nevidíš ho? To je diabol, prečo ho nemôžeš vidieť? Je priamo tam." - Potom sme vošli do budovy; sestra Barbara i ja a bolo tam aj zopár iných ľudí a ona opäť vravela: "Prečo si ho nemohla vidieť, on je diabol!" A potom tam bolo stlačené tlačidlo. Ona povedala: "Ó nie!" a potom zrazu všetok vzduch, všetok kyslík sa stratil z izby a všetko sa zatmelo. Takže domnievam sa že každý zomrel potom, ako z izby vyšiel vzduch, ale bolo to dosť strašivé, prebudila som sa šokovaná.

https://www.youtube.com/watch?v=il7NTJ5imJk


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...