streda 2. decembra 2020

Dni neustále temnejú. Som pred vašimi dverami!

Počujte slovo Pánovo, dni neustále temnejú. Som pred vašimi dverami!  - 1. 12. 2020

Jób 34:21 21 Lebo jeho oči hľadia na cesty človeka, a vidí všetky jeho kroky. 22 Nieto tmy, ani tieňa smrti, kde by sa mohli skryť činitelia neprávosti.

Prepis: Ľudia zeme, sledoval som, ako vaše dni neustále temnejú. Žiadne pokánie, ste pyšní a chvastaví. Neustále zlé a zvrátené myšlienky. Sledoval som vašu vedu a technológiu, keď sa pokúšate byť stvoriteľom. Videl som váš experiment vytvorenia hybridných zvierat a ľudí. Videl som vaše bezuzdné obetovanie detí Baalovi. Teraz vidím vašich vedcov používať umelú inteligenciu a kombinovať ju s človekom, ktorého som stvoril na môj vlastný obraz. Zničil som v minulosti už iné spoločnosti a ľudí za zvolenie si tejto cesty. Vy nedbáte na moje varovania, aby ste sa odvrátili od vašich zlých ciest a konania. Ja Som jediný Boh. Nie je žiaden iný podobný Mne. Ja tvorím a ničím. Tak ako som spravil v minulosti, použijem moje vlastné stvorenie na zničenie. Oheň, vodu a vietor. Zemetrasenia, hurikány a sopky. Napravím Moje deti. Moje súdy dopadajú na skazených. Odstránim každú ohavnosť a zlovoľnú vec, čo vidím. Neskryjete vaše zlé skutky v temnote. Všetko vidím. Zatrasiem vašou zemou a odstránim každú horu. Dám vám temnotu za ktorou túžite. Nepokorujete sa predo Mnou. Zasiahnem zem. Zasiahnem skazených. Som pri vašich dverách.

https://www.youtube.com/watch?v=EsYhyfuOnbY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...