pondelok 14. decembra 2020

Čas Milosti Príde ku Koncu

Čas Milosti Príde ku Koncu – 14. decembra 2020 - Ježišovo Otcovské varovanie k nám

Čas Milosti Príde ku Koncu. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Čo robievate s vaším Časom Milosti? Nebuďte zvedení. Čas Milosti Príde ku Koncu pre všetkých. Viem to, pretože Mám Kontrolu aj nad Časom Milosti.

Na Súdny Deň Nebude už viac času pre Prijatie Milosti. Teraz je Čas Milosti a rýchlo sa kráti a vyprší, aj v tento deň, pre mnohých. Buďte seriózni a Nehrajte sa Ani nemrhajte príležitosťami v Čase Milosti, ktorý Prijímate. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou. Dávam im Čas Milosti, tiež sa však Nebudem s nikým Namáhať naveky. Čas Milosti príde ku Koncu a tam Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia.

Čas Milosti je pre Odpustenie všetkých hriechov. Zomrel Som za všetkých na Kríži z Lásky. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou, aby som Dával Milosť, ale Čas Milosti Príde ku Koncu.

Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma nikto Neuvidí. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nedovoľte nikomu zviesť vás s ich lžami a prázdnymi sľubmi, pretože na Konci budete musieť viniť len samých seba. Koniec to oznámi, ale bude už príliš neskoro pre Prijímanie Milosti.

Vezmite si to do Pozornosti Teraz, pretože Varujem. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdný a Štedrý. Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie a mali Nádej na Večný Život na Konci. Buďte Rozumní, pretože Nikto nechce byť Sklamaný v Ten Deň. Dnes je Čas Milosti, zajtrajšok Nie je prisľúbený. Nečakajte. Čas Milosti Príde ku Koncu.

https://www.youtube.com/watch?v=zA-p3XjipEw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...