utorok 22. decembra 2020

Radujme sa!, Ježiš sa vracia pre vás, vaše putovanie sa zakrátko skončí

Radujme sa!, Ježiš sa vracia pre vás, vaše putovanie sa zakrátko skončí - 22. 12. 2020 - Ježišove slová zdieľané sestrou Barborou.

Písmo: Počuli ste, ako som vám povedal: Idem preč a znova prídem k vám. Keby ste ma milovali, radovali by ste sa, že som povedal: Idem k Otcovi: lebo Otec je väčší ako ja. Ján 14:28.

Slovo: Bývate volaní oddeliť sa od sveta a svetských ľudí. Musíte sa držať zameraní na Mňa. Ja som jediná cesta. Súženie prichádza. Čas šelmy a každej špinavej ohavnosti v ľudskej obrazotvornosti. Diabol vás chce preosiať ako pšenicu. Ja som si vás vyvolil. Povedal som vám, keď som bol s vami, že odchádzam a vrátim sa po vás. Poznám vás od započatia, keď som vás sformoval a vložil do lona vašej matky. Nebojte sa, vaše putovanie sa zakrátko skončí a budete so Mnou v dome môjho Otca.

https://www.youtube.com/watch?v=NGdldf2aQXM


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...