štvrtok 31. decembra 2020

Tí s plytkými srdciami sa odvrátili od Pravdy!

Proroctvo: Tí s plytkými srdciami sa odvrátili od Pravdy! - 31. 12. 2020 - slovo od Ježiša, zdieľané sestrou Barbarou

Z Biblie: Matúš 13:5-6 Niektoré padli na kamenisté miesta, kde nemali mnoho pôdy: a hneď vzklíčili, pretože nemali hlbokosť pôdy: 6 A keď vyšlo slnko, boli spálené; a pretože nemali žiadny koreň, vyschli.

Živé Slovo: Moja Sláva obklopuje ťa, lebo Môj Duch napĺňa izbu. JA SOM Boh Života. Svätý je Moje Meno. Všetci boli povolaní, ale nemnohí vyvolení, aby Ma počuli. Tí s plytkými srdciami sa odvrátili od pravdy. Zvolili si uctievať inú modlu. V ich srdciach vzrástol chlad ku Mne. Či nemá byť nevinnosť odmenená za svoju poslušnosť? Tieto dni sú začiatkom času skúšok. Čo sa začalo so šepotom, skončí sa s krikom. Tí, ktorí Ma hľadajú, Ma nájdu, pretože JA SOM Svetlo sveta. Toto Svetlo horí večne. Zvolíš si Mňa a budeš mať večný život, alebo si zvolíš smrť a úplné zatratenie? Nech ťa dnešok nájde bdieť, lebo Môj čas s tebou takmer vypršal.

https://www.youtube.com/watch?v=PoBMpEbIzbY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...