piatok 18. decembra 2020

Snehová búrka - Odlišné Posolstvo

 Snehová búrka - Odlišné Posolstvo – 17. decembra 2020

Toto Posolstvo bude odlišné, pretože Ježiš odo mňa Chce, aby som ho zdieľala, takto.

Včera pred zotmením sme mali snehovú búrku. Keď som sa pozrela, ako padá sneh a Chválila Ježiša za sneh, bolo to nádherné. Sneh všetko rýchlo Pokryla všade bolo bielo. Prišli mi na myseľ nasledujúce Písma. Hoci naše hriechy boli červené ako Šarlát, budú Biele ako Sneh. Hoci boli červené ako Karmín, budú Biele ako Vlna. Kráľ Dávid tiež Prosil Pána, aby ho Očistil s hyzopom a potom bude čistý a aby ho umyl a potom bude Belší ako Sneh. Keď som sledovala, Chválila a Ďakovala som Ježišovi za Kalváriu, kde Zaplatil Najvyššiu Cenu za nás na Kríži s Jeho Krvou, aby sme mohli mať Odpustenie našich hriechov, aby sme boli Bieli ako Sneh. Potom som Spievala pieseň, ale v Afrikánčine, mojom rodnom jazyku. “Witter dan die Sneeu, Was my in Die Bloed Van Die Lam en Witter dan die Sneeu sal ek wees.” Anglická vezia: Belší ako Sneh, Umy ma v Krvi Baránkovej a budem Belší ako Sneh.

Keď búrka pokračovala, počas večera: zmenila sa zo snehu na ľadový dážď. Išla som spať, pretože Ježiš ma vždy Prebúdza v Jeho Čase, každú noc. Keď sa prebudím, najprv sa vždy pozriem na budík, aby som videla čas, ale bol vypnutý  a len blikal. Stratili sme elektrinu kvôli búrke, ale máme záložný generátor a ten bol zapnutý. Vstala som a pozrela sa na druhé hodiny, poháňané len baterkami a tie vraveli 12:00, bola presne Polnoc. Okamžite mi prišlo písmo "O Polnoci bolo počuť Nárek: Pozrite, Ženích Prichádza; Vyjdite Von sa s Ním Stretnúť!"

Ježiš Povedal, že je Polnoc. Počujeme Ho? Sme Prebudení Alebo spiaci? Sme Rozumní Alebo pochabí? Musíme vždy byť Pripravení, Umytí v Jeho Krvi a Belší ako Sneh, pretože Koniec to oznámi. Jedine Čistí v Srdci Ho Uvidia. Rozumní budú Hodní, Pravá Nevesta, Pripravená o Polnoci, čakajúca v očakávaní na svojho Ženícha, pretože oni Vedia, že Dvere sa zavrú a vtedy bude na to už príliš neskoro.

Ako sa to deje v prirodzenom, tak sa to bude v Duchovnom. Musíme dobre zvažovať a pozorovať, čo nám Ježiš Ukazuje a Hovorí. Tí, ktorí majú Duchovné oči a Duchovné uši, budú rozumieť. Musíme byť Nepoškvrnení, bez škvrnky či vrásky, Belší ako Sneh, pretože je Polnoc.

“Teraz poďte a uvažujme spoločne, Vraví Pán: Hoci tvoje hriechy sú ako šarlát, budú Biele ako Sneh; Hoci sú červené ako karmín, budú ako Vlna.” Izaiáš 1:18.

“Očisti ma s hyzopom, a budem čistý; Umy ma, a budem Belší ako Sneh.” Žalm 51:9

“A o Polnoci bolo počuť nárek: Hľa, Ženích Prichádza; vyjdite sa s Ním Stretnúť!.” Matúš 25:6 (Môžete čítať od verša 1-13.)

https://www.youtube.com/watch?v=QW6vt22Lo2I

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...