štvrtok 10. decembra 2020

Som pripravený odstrániť Zadržiavateľa zo sveta, muž bezzákonnosti bude odhalený

Som pripravený odstrániť Zadržiavateľa zo sveta, muž bezzákonnosti bude odhalený - 9. 12. 2020

Písmo: 2. Solúnčanom 2:6-10: A teraz viete, čo zdržuje, aby mohol byť zjavený vo svojom čase. 7 Lebo tajomstvo bezzákonnosti už pôsobí; len keby ten, ktorý teraz zdržuje, bol odstránený z cesty. 8 A potom bude zjavený ten Skazený bezbožník, ktorého Pán Ježiš strávi s duchom svojich úst a zničí s jasnosťou svojho príchodu: 9 Toho bezbožníka, ktorého príchod je podľa mocných skutkov satana, so všetkou mocou a so znameniami a so lživými zázrakmi, 10 a s každým zvádzaním ku nespravodlivosti v tých, ktorí hynú, pretože neprijali lásku pravdy, aby mohli byť zachránení.

Živé Vnútorné Slovo Božie: Je to napísané, že som poslal Utešiteľa, aby vás učil a usmerňoval vo všetkých veciach. Učili ste sa Mojim cestám? Počas vekov som povolával mnohých. Vkladal som Moje slová do ich úst. Naplnil som ich s Duchom Svätým. Dal som im múdrosť, poznanie, porozumenie a pokyny, aby rozprávali k Mojim deťom. Toto teraz je koniec veku. Som pripravený odstrániť zadržiavateľa zo sveta. Toho ktorý zadržuje, toho ktorého som poslal. Muž bezzákonnosti bude odhalený. Budete ho vidieť cez nové oči. Budete rozumieť, kto on je. Budete rozumieť, aký je jeho cieľ. Ten cieľ je, aby bol uctievaný ako Ja Som. Nebuďte oklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=8SHbjqSVK0I

 

Vláda Antikrista: https://www.youtube.com/watch?v=gHH_qPrx9Dk
Veľké súženia Antikrista: https://www.youtube.com/watch?v=y_do9C_WI8w

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...