sobota 19. decembra 2020

Prinášajte Svedectvo o tom, čo Reálne Poznáte

Prinášajte Svedectvo o tom, čo Reálne Poznáte – 19. decembra 2020 - Ježišove slová k nám

Môžete Prinášať Svedectvo len o tom, čo Reálne Poznáte. Ak Ma Reálne Poznáte, vtedy dokážete Prinášať Svedectvo O Mne, pretože Ma Poznáte Reálne, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate. Nie Som vám Cudzincom. Prinášate Svedectvo o tom, čo O Mne Reálne Viete a čo Ste Reálne Prijali Odo Mňa.

Mnohí môžu Prinášať Svedectvo O Mne len Z toho, čo Čítajú a Počúvajú Od iných ľudí. Mnohí z nich Ma tiež Nepoznajú Reálne. Oni všetci Ma len Vyznávajú so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Zaoberajú sa len s mŕtvymi náboženskými praktikami. Všetkým im chýba Osobný Vzťah so Mnou, aby boli Schopní Reálne Ma Spoznávať, aby mohli Prinášať Svedectvo aj o tom, čo Reálne Poznajú.

Mnohí hynú, pretože im chýba Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, od Toho, o Ktorom to celé je. Vy všetci Ma môžete Poznať Reálne a Prinášať Svedectvo o tom, čo O Mne Reálne Viete. Ja Stále Rozprávam a stále Sa Zjavujem tak, ako Chcem. Ak Ma Usilovne Hľadáte, tak Ma Nájdete. Ak sa Priblížite ku Mne, vtedy sa i Ja Priblížim k vám. Som vždy Verný. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem.

Prinášate Svedectvo O Mne, pretože Ma Poznáte Reálne? Som pre vás Reálny a Živý? Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Túžte za Mnou viac než za čímkoľvek iným. Je to vaša zodpovednosť Spoznať Ma Reálne. Ja Som vždy k dispozícii, vo dne i v noci. Nikdy Nedriemem Ani Nespím. Hľadajte Ma Dokým Ma Nájdete. Pracujte na vašom Vzťahu, všetko je to medzi Mnou a vami, aby ste mohli Prinášať Svedectvo, pretože Ma Poznáte Reálne.

Vy všetci Viete Z Čítania a Z Počúvania Od iných ľudí, že vás Milujem a Starám Sa o vás, ale kedyže som vám to Povedal Osobne? Budete Žiť z Každého Slova, ktoré Vychádza Z Mojich Úst a Prinášať Svedectvo o tom, čo Reálne Poznáte a čo ste Zažili.

https://www.youtube.com/watch?v=d6TKL6K9ASU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...