pondelok 14. decembra 2020

Prorocké slovo: Ja čakám

Prorocké slovo: Ja čakám - 14. 12. 2020

Tu je slovo, ktoré mi Pán dal, ktoré čítam vo videu:

Boh povedal: "Deti svetla, naslúchajte Môjmu hlasu. Prečo sa promenádujete dokola vo tme? Prečo chodíte tápať vo tme, akoby ste nemohli vidieť? Či neviete, že Ja Som svetlo sveta? Každý, kto prebýva vo Mne, nebude nikdy sedieť vo tme. Či som mu nepovedal a nezjavil mu, ktorou cestou sa má vydať, keď sedí v Mojom svetle a Mojej prítomnosti? Ako dlho budete konať ako púhi ľudia? Ako dlho sa budete škriepiť a bojovať za porozumenie od ostatných, namiesto aby ste prišli ku Mne, k vášmu Zdroju?

Či vás nechám vo tme, keď budete volať o pomoc? Či neprídem na vašu záchranu a nevyzdvihnem vás von? Ktorý človek môže zachrániť dieťa? Ktorý človek má silu predpísať vaše kroky? Je človek taký silný? Či dokáže vyhútať, ako sa veci vyvinú? Pritom však bežíte za každým slovom, ktoré ľudia povedia. Zvádzate seba. Keď povedia, verte tomuto, neverte tomu; či nenaslúchate a nenasledujete? Ale ó Moje dieťa, či sa zastavíš na minútku, aby si sa Ma spýtalo, či je to pravdivé alebo nie, alebo ktorou cestou sa vydať?

Či nevieš, že Moje ovce počujú Môj hlas a nebudú nasledovať nejakého cudzinca? Ja rozprávam, vy počúvate, a predsa, nerozpoznávate Ma, alebo sa uzatvárate pred Mojím hlasom. Keď Ja rozprávam, naslúchajte. Priblížte sa, hľadajte Ma a nájdete Ma. Prestaňte sa hnať za fantáziami a vecami, ktoré osožia len vašej duši. Obráťte sa ku Mne, nech bude váš duch zapálený Mnou ohňom.

Ste horúci alebo ste studení? Pretože ak ste vlažní, vypľujem vás zo Svojich úst. Človek dvojitej mysle nemôže obstáť. Buď vo Mňa veríte, alebo nie. Nemôžeš ísť obidvomi cestami dieťa, nemôžeš ísť obidvomi cestami. Zvoľ si v dnešný deň, koho budeš nasledovať. Pozdvihni svoju myseľ a podrž si ju. Ja čakám."

Tu sú písma, ktoré dal Pán. Pýtajte si od neho vypracovanie a ukázanie vám, čo chce cez ne povedať: Rimanom 8:12, 1 Kroník 8:12, Efezanom 6:4, Ján 11:25

Buďte požehnaní 😊 Adela

https://www.boldexistence.com.au/prophetic-word-i-am-waiting/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...