utorok 29. decembra 2020

Váš pastier sa vracia po vás

Váš pastier sa vracia po vás, tí ponechaní vzadu uvidia kalamitu a vyhladzovanie! - 29. 12. 2020 - od sestry Barbary

1 Petrov 5:4 A keď sa objaví vrchný Pastier, prijmete korunu slávu, ktorá nevädne. (KJV)

Prepis: Deti, mnohí pokračujú žiť vo svete a veria lžiam človeka. Dal som vám pravdu i nádej ohľadom prichádzajúcich vecí. Je to napísané, vyplní sa to. Zakrátko vaše oči uvidia veľké ničenie a čudné udalosti-čudné zjavy. Mnohí budú počuť Moje hlasné volanie a stretnú Ma. Ďalší budú ponechaní vzadu, aby videli kalamitu a vyhladzovanie más. Masy, ktoré nedbali na moje varovania. Opovrhovali a posmievali sa mojim prorokom a poslom. Odmietali počúvať Moje posolstvo o večnom živote so Mnou. Odmietali kajať sa a odvrátiť sa od svojich skazených ciest. Odmietali pokoriť sa predo Mnou. Pokračovali v pýche a arogancii. Si jeden či jedna z nich? Rozprávam k tebe? Vaši vodcovia sú skorumpovaní. Váš národ je obklopený s vašimi nepriateľmi. Vaši nepriatelia žijú vedľa vás a vy ich nedokážete vidieť. Národ nehanebníkov. Nedokážete vidieť chybu vašich vlastných ciest a odmietate nápravu. Teraz je súd nad vami. Niet kam sa skryť. Pripravili ste sa na vojnu a hladomor? Pripravili ste sa na živelné pohromy? Pripravili ste sa na zemetrasenia a sopečné erupcie? Pripravili ste vaše srdcia a volali ste ku Mne? Ja som váš vykupiteľ. Som váš pastier. Som jediná cesta. Tí, ktorých milujem a vyvolil som, majte pokoj a vedzte, že Ja som s vami. Vraciam sa po vás. Tí, ktorí Ma odmietali, Kajajte sa teraz!

https://www.youtube.com/watch?v=3QvpGECr2sU

https://www.youtube.com/watch?v=CjKWoDSvPw4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...