utorok 22. decembra 2020

Kráčanie v Láske je Vynikajúca Cesta

Kráčanie v Láske je Vynikajúca Cesta – 22. decembra 2020 - Slová Ježišove k nám

Kráčajte v Láske so Mnou, na každom kroku Cesty, ako vás Usmerňujem a Vediem z Lásky a v Láske, aby ste tak mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli. Buďte so Mnou Zajedno v Duchu a v Pravde, z Lásky z Čistého srdca, pretože len Čistí v srdci Ma Uvidia.

Nemilujte svet, Alebo čokoľvek svetské, Alebo kohokoľvek viac ako Mňa, Inak Ma Nie ste Hodní. Ja musím byť vždy vašou Prvou Láskou. Ak Ma Naozaj Milujete, vtedy Ma budete Poslúchať a Kráčať so Mnou, na Mojej Ceste v Láske, pretože ona je Vynikajúca Cesta.

Chcem od Mojich detí Svetla, aby Kráčali v Láske, vo svete, ktorý je vo tme a plný nenávisti. Chcem od vás, aby ste boli odlišní a vystupovali ako deti Svetla, ktoré sú naplnené Mojou Láskou. Ste Mojimi Reprezentantami vo svete. Buďte Napodobňovateľmi Lásky, pretože Ja Som Láska. Láska Zjednocuje, ale nenávisť rozdeľuje. Milujte jeden druhého, ako som vám to Prikázal. Láska Nie je Možnosť. Vynikajúca Cesta je Vynikanie Lásky. Zaobchádzajte s druhými rovnakou cestou, akou chcete, aby aj oni zaobchádzali s vami. Robte všetko z Lásky. Neodplácajte zlé so zlým, ale s Dobrým. Milujte a Nenenáviďte, Žehnajte a Nepreklínajte. Milujte aj vašich nepriateľov a Modlite sa za nich. Láska Dobýva nenávisť. Ja Som váš Dokonalý Príklad Lásky, Kráčajte v Láske so Mnou. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži, kde som Zaplatil Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou. Toto je Láska.

Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k pokániu z Lásky a pretože Mám Starosti. To Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Kráčajte v Láske so Mnou, aby ste Splnili Moju Vôľu, Môj Plán a Účel, všetko v Láske. Milujte ako vás Ja Milujem. Ste Milovaní. V Dokonalej Láske Nie je Žiadny Strach. Milujte Ma ako som vás Ja Miloval a Kráčajte v Láske, to je tá Vynikajúca Cesta, ktorá Vedie k Večnému Životu na Konci. Láska Nikdy Nezlyháva a Láska Nikdy Nekončí.

https://www.youtube.com/watch?v=NygtmsIJzQA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...