streda 9. decembra 2020

NeZnámy

NeZnámy – 9. decembra 2020

Pre mnohých Som NeZnámy, pretože Ma NePoznajú Reálne. Mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko Odo Mňa. Iba Vedia O Mne Z čítania a Z počúvania Od iných ľudí, z ktorých mnohí Ma tiež NePoznajú Ani Ma Nepoznali Reálne. Som NeZnámy pre mnohých. Im všetkým chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, to kto Skutočne Som a to čo Som schopný urobiť.

Aby ste boli schopní Poznať Ma Reálne, musíte mať váš vlastný Osobný Vzťah so Mnou. Počúvajte Ma, musíte Ma Hľadať až dovtedy, keď vám Budem Reálny. Nebuďte uspokojení s tým, čo už O Mne Viete. Hľadajte Ma viac, aby ste tak mohli Spoznať Ma ešte Lepšie. Ja Nijako Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Stále robím to čo je Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Musíte Ma Zažívať Reálne. Musíte mať vaše vlastné Stretnutia so Mnou.

Ja musím Nebyť vaším NeZnámym Záchrancom, NeZnámym Mesiášom. Poznajte Ma, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, už teraz Reálne. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Vyhľadávam Pravých Uctievačov, ktorí Ma Uctievajú v Duchu a v Pravde, ktorí kráčajú so Mnou v Jednote každý deň, ktorí sú v Mojej Dokonalej Vôli.

Chcem aby ste Ma Poznali, pretože sú mnohí draví vlci v ovčích rúchach v týchto dňoch a dokonca skúsia oklamať Moje Milované deti, ak to bude možné, v týchto posledných dňoch. Kvôli tomuto Ma musíte Poznať. Ja musím Nebyť vám NeZnámy. Musíte Počuť Môj Hlas, Naslúchať Mi, Poslúchať a Nasledovať Ma, jedine Moju Cestu, tak ako vás Usmerňujem a Vediem, každý krok Cesty, až do Konca. Oni skúsia zlákať vás preč Odo Mňa, s ich lžami a s prázdnymi sľubmi. Nepadnite komukoľvek za korisť. Buďte Rozumní a Poznajte Ma Reálne. Umožnite Mi Nebyť vám NeZnámy.

https://www.youtube.com/watch?v=J0yFieE38uM
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...