utorok 29. decembra 2020

JA SOM

JA SOM – 29. december 2020

JA SOM a všetci Vedia, Kto SOM. Nikto nemá žiadnu výhovorku. Mnohí Ma nechcú Uznať za toho, Kto SOM, JA SOM Ktorý SOM. Je to ich voľba a budú si tiež niesť následky za svoju pochabosť na Konci a Koniec to oznámi.

NASLÚCHAJTE MI a budete Žiť. JA SOM Jediný ZÁCHRANCA, MESIÁŠ sveta. Preto musíte byť Uzmierení a v Pokoji so Mnou, aby ste mohli mať a zažívať Môj Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Pretože nebude Žiadny Pravý Pokoj vo svete bezo Mňa, Princa Pokoja, iba virvar. Musíte byť v Pokoji so Mnou. Je to vaša voľba. JA SOM vaša jediná Nádej na Večný Život na Konci. Nedávajte sa nikým zvádzať Ani odlákať vás preč Odo Mňa, so lžami a s prázdnymi sľubmi. Budete za to musieť viniť len samých seba na Konci a Koniec to oznámi.

Poznajte Ma, Toho, o Ktorom to všetko je, Reálne. JA SOM Kráľ Slávy. SOM Kráľ kráľov a Pán pánov. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že JA SOM Pán, pretože SOM Ten, Kto som Povedal, že SOM a Nemením Sa a mnohí toto zistia až príliš neskoro. Ak TERAZ neučinia pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútosťou naplneného pokánia. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. SOM Jediný Spravodlivý Sudca. Súdim vždy Čestne a Správne, pretože Takýto SOM. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Teraz Volám hriešnikov k Pokániu. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby sa všetci kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Kajajte Sa! Hľadajte Život Nie smrť. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie.

Varujem! Dobre si to Teraz Uvážte, pretože vás Milujem a Mám Starosti o vašu dušu. JA SOM LÁSKA, ale SOM aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom a toto oni zistia, ale príliš neskoro. Ak sa zahrávate s Ohňom, Oheň vás spáli na Večnosť. Dobre si to Uvážte a Kajajte sa Teraz, pretože Teraz je Čas Milosti, v Ten Deň bude na to príliš neskoro. Bude tam len plač a a škrípanie zubami. JA SOM Ten, Ktorý Je, Ktorý bol a Ktorý Príde v Určenom Čase. NASLÚCHAJTE MI a UROBTE s tým niečo Teraz!

NEVESTA ODCHÁDZA v Ustanovenom Čase. Kto bude PRIPRAVENÝ, HODNÝ v Ten Deň? JA SOM Jediný, kto Rozhoduje. Ten Deň to oznámi. Mnohí budú Sklamaní, ale budú za to musieť viniť len samých seba.

18 Lebo Hnev Boží je Zjavený Z Neba Proti každej bezbožnosti a neprávosti ľudí, ktorí Potláčajú Pravdu v neprávosti, 19 pretože to, čo môže byť Poznané o Bohu, je Zjavné v nich, pretože Boh im to Ukázal. 20 Lebo už od Stvorenia sveta jeho Neviditeľné Vlastnosti sú Jasne Viditeľné, súc Pochopiteľné podľa Vytvorených vecí, dokonca i Jeho Večná Moc a Božstvo, takže sú BEZ VÝHOVORKY, 21 pretože hoci poznali Boha, neoslavovali Ho ako Boha, Ani neboli Vďační, ale Stali sa Márniví vo svojich Myšlienkach, a ich Pochabé Srdcia sa Zatemnili. 22 Tvrdiac o sebe, že sú múdri, stali sa pochabými, 23 a Zamenili Oslavovanie Neporušiteľného Boha za podobnosť obrazu Porušiteľného človeka a vtákov a štvornohých zvierat a zemeplazov.Rimanom 1:18-23

https://www.youtube.com/watch?v=ypkHNJKAbw0

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...