piatok 4. decembra 2020

Duchovné Oči a Duchovné Uši

Duchovné Oči a Duchovné Uši – 4. decembra 2020

Potrebujete Duchovné Oči a Duchovné Uši a tie musia byť Otvorené, ak chcete Vidieť Ako Ja a Počuť Ma a Prijímať Odo Mňa. Mnohí sú stále Duchovne Slepí a Duchovne Hluchí a preto Nerozumejú. Chýba im Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, od Toho, o Ktorom to celé je.

Potrebujete Ma, aby som Otvoril vaše Duchovne Slepé Oči, aby ste tak mohli Vidieť Ako Ja a Otvoriť vaše Duchovne Hluché Uši, aby ste Ma mohli Jasne Počuť a Prijímať Odo Mňa. Nikto nemôže Nasledovať Ma, Moju Cestu a Činiť Moju Vôľu a byť v Mojej Dokonalej Vôli, ak sú stále Duchovne Slepí a Duchovne Hluchí.

Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Je to vaša vlastná Voľba, či chcete Zostať Duchovne Slepí a Duchovne Hluchí. Ja vás Milujem a Záleží mi na vás. Musíte sa Rozhodnúť, byť Zacielení a Zúfalí, aby ste boli schopní mať vaše Duchovné Oči a vaše Duchovné Uši Otvorené, aby ste mohli mať Porozumenie Môjmu Plánu a Môjmu Účelu. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Jedine Moja Vôľa Musí byť Učinená, nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Musíte sa Úplne Podvoliť Mne a Mojej Autorite. Musíte Zaprieť seba, zdvihnúť váš kríž každý deň a Nielen v niektoré dni, keď to tak cítite. Je to Denné Kráčanie so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde. Ak ste Čistí v srdci, budete Ma Vidieť a Jasne Počuť a mať Porozumenie. Umožnite Mi Otvoriť vaše Duchovne Slepé Oči a Duchovne Hluché Uši, aby ste tak mnohli Vidieť Ako Ja a Počuť Ma a Prijímať Odo Mňa, aby ste boli Schopní Činiť Moju Vôľu. Musíte byť aj Činiteľmi a Nielen Výhradnými Poslucháčmi, inak len klamete seba.* Ja Vyhľadávam Úplnú Poslušnosť od vás všetkých. Duchovné Oči, aby ste Videli ako Ja a Duchovné Uši, aby ste Ma Počuli a Prijímali Konzultáciu Odo Mňa. Ja Sprevádzam a Vediem Mojich Vlastných Osobne na každom kroku Cesty, aby tak boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Životy mnohých sú v ohrození, pretože mnohí sú stále oklamaní a v temnote, pretože ich Duchovné Oči a Duchovné Uši Nie sú Otvorené. Nedokážu Vidieť Ani Počuť a mnohí hynú, pretože im Chýba Pravda, Pravé Poznanie pre Pochopenie. Mnohí naslúchajú Duchovne Slepým a Duchovne Hluchým a nasledujú ich, ktorí ich vedú, ktorí sú sami tiež Duchovne Slepí a Duchovne Hluchí, k zničeniu. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=n4c7nVMj0vk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...