streda 2. decembra 2020

Záleží to na vás

Záleží to na vás – 2. decembra 2020 - Ježišove slová k nám

Volal som mnohých, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou a stále Volám, aj dnes a budem volať až do Konca. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdný a Štedrý, pretože Nie je Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto aj dnes Volám hriešnikov k pokániu, aby ste sa odvrátili od všetkých vašich skazených ciest. Vy sa Rozhodujete pre seba, pretože to Záleží na vás. Bude to buď Nebo alebo peklo. Voľba je vždy vaša vlastná, pretože si budete niesť Následky na konci a Koniec to oznámi.

Buďte rozumní a Nie pochabí. Záleží to na vás. Ja Nikoho Nenútim. Máte slobodnú vôľu. Pamätajte, kto je váš nepriateľ a kto urobí a vyskúša urobiť jeho maximum preto, aby vám bránil a zastavil vás od Poslúchania Ma, Toho, od Ktorého Záleží vaša konečná Destinácia. Ja Rozhodnem o vašom Osude v ten Deň a Nikto iný. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nedajte sa nikým oklamať s ich lžami a s prázdnymi sľubmi. Koniec to oznámi, ale vtedy bude na to už navždy príliš neskoro. Nikto nechce byť Sklamaný v ten Deň. Teraz je Čas Milosti. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Kajajte sa teraz a Nečakajte, pretože satan Nechce, aby ste sa kajali. zviedol už mnohých a zvábil ich preč od Pravdy s jeho lžami a kvôli tomuto sú vo tme a na nesprávnej ceste k Večnému Zatrateniu. Ak sa nePrebudia a nezačnú Hľadať Pravdu, zahynú.

Záleží to aj na vás, či chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli Alebo Nie. Moje Dary a Volanie sú Neodvolateľné. Ja Nikoho Nenútim, aby Uskutočňoval Môj Plán a Účel, tak ako to Ja Chcem a v Mojom Čase. Mám Plán a Účel pre každého. Používam Ochotných a Verných. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Som vždy Verný. Záleží to na vašej Poslušnosti a Vernosti. Ak Ma Opravdivo Milujete, potom buďte aj Činiteľmi a Nielen výhradnými poslucháčmi, Inak len klamete seba a Koniec to oznámi. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane", Ma Uvidí. Poviem mnohým v ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Záleží to na vás.

https://www.youtube.com/watch?v=Uy9UIlrdoQc


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...