sobota 12. decembra 2020

Beda tým, ktorí Ma Umenšujú

Beda tým, ktorí Ma Umenšujú – 12. decembra 2020 - Ježišove varovné slová k nám

Beda tým, ktorí Ma Umenšujú. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Spoznajte Ma, to kto Skutočne Som a čo Dokážem urobiť, skôr ako na to môže byť už príliš neskoro. Ja Som Jediný, ktorý Píšem mená do Knihy Života a ktorý Dokážem mená aj Odnímať. Som tiež Jediný, ktorý Dokážem Uvrhnúť do Pekla, pretože Som Jediný Spravodlivý Sudca a Súdim každého Čestne a Správne. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne a Nepokúšajte sa Umenšovať Ma. To je pochabnosť. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Kvôli tomu Varujem a vy si to musíte dobre uvážiť a kajať sa, odvrátiť sa od všetkých vašich skazených ciest, skôr ako môže byť na to príliš neskoro.

Mnohí Ma Umenšujú, pretože nemajú Žiadne Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, od Toho, o Ktorom to celé je. Chýba im Porozumenie toho, Kto Skutočne Som, Namiesto toho, čomu Veria, že kto Som a čo Dokážem urobiť. Je Múdre Spoznať Ma Reálne.

Mnohí Nevidia, ako Ma nepriateľ Umenšuje, cez ich pohanské prázdniny a sviatky, ktorú sú Mi Ohavnosťou. Masy schvaľujú a podieľajú sa na všetkom, pretože im Chýba Pravda. Ich Duchovné Oči a Duchovné Uši Nie sú Otvorené. Nemôžu Vnímať Pravdu. Ja Nikoho Nenútim vojsť do celej Pravdy. Je to voľba. Buď Milujete Pravdu, Alebo nenávidíte Pravdu. satan je ten, ktorý zinscenoval všetko to zvádzanie s jeho lžami a ktorý Ma Umenšuje. on vie, že jeho čas sa rýchlo kráti.

Draví vlci v ovčích rúchach Ma tiež Umenšujú, pretože pracujú pre ich otca satana. Mnohí sú pochabí, pretože Ma Nepoznajú Reálne. Nemajú Žiadny Osobný Intímny Vzťah so Mnou. Vábia masy preč Odo Mňa, s ich lžami a prázdnymi sľubmi. Vyvarujte sa ich. Nepadajte za korisť nikomu, kto Ma Umenšuje. Súdny Deň Prichádza. Či Som Nepovedal, že Súd sa začne Najprv v Mojom Dome. Beda tým, ktorí Ma Umenšujú. Kajajte sa, pretože Nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Beda vám, ak sa Nekajáte, zapríčinite si váš pád a zničenie. Kajajte sa a budete mať Nádej na Večný Život, ak Vytrváte Až Do Konca a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=VuF0ipLe24A
 

https://www.youtube.com/watch?v=1YHfHfSJQAw

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...