nedeľa 13. decembra 2020

Maják Svetla

Maják Svetla – 13. decembra 2020 - Ježišove slová k nám

Každý z vás by mal byť Majákom Svetla pre ostatný svet, ktorý je v temnote, pretože mnohí si volia milovať temnotu viac ako Svetlo, preto sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Toto zapríčiňuje, že svet je vo virvare. Vo svete Nebude Žiadny Pravý Pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja, iba virvar. Temnota sa bude rozrastať, ak tam nebude Žiadne Svetlo.

Žiaľ mnohí Nie sú deťmi Svetla, ale deťmi temnoty a iba zvádzajú sami seba. Nie sú Majákom Svetla. Slepí vedú slepých k zničeniu v temnote. ^

Ja Som Svetlo sveta. Vy Ma Reprezentujete vo svete. Preto musíte byť Majákom Svetla, aby ste priťahovali ostatných ku Mne, Svetlu sveta. Vyberáte si, či ste Majákom Svetla, či žiarite, aby ste mohli dávať Nádej tým, ktorí sú stále v temnote.

Nemôžete byť Majákom Svetla, ak nie ste viditeľní. Musíte umožniť vášmu Svetlu svietiť pre všetkých, aby videli. Ste Majákom na vrchu kopca, pre všetkých tých ktorí sú v temnote, aby videli, že je tu stále Nádej, že je tu Svetlo. Ak vaše Svetlo Nesvieti, nie je použiteľné. Neklamte sami seba. Vtedy Nie ste Majákom Svetla. Nie ste schopní dávať nádej tým, ktorí sú v temnote, pretože vy sami ste tiež v temnote, potrebujúci Nádej, Maják Svetla.

Svet potrebuje viacej Majákov Svetla. Je tam už priveľa temnoty. Sám-sama musíš byť Svietiacim Viditeľným Majákom Svetla. Toto je Mi Potešiteľné. 

 

(Mat.5,13-16)

https://www.youtube.com/watch?v=DoG6fnK083w
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...