štvrtok 24. decembra 2020

Pripravujte sa, aby ste stretli Ježiša na vašom putovaní a prijali Ducha Svätého!

Pripravujte sa, aby ste stretli Ježiša na vašom putovaní a prijali Ducha Svätého! - 24. 12. 2020

Písmo: Skutky 9:3: A keď putoval, stalo sa, že sa už blížil Damašku, a zrazu ho obkľúčilo svetlo z neba, 4 a padnúc na zem počul hlas, ktorý mu hovoril: Saule, Saule, prečo ma prenasleduješ? 5 A on povedal: Kto si, Pane? A Pán povedal: Ja som Ježiš, ktorého ty prenasleduješ, tvrdo ti bude proti ostňu sa vzpierať. 6 A on trasúc a desiac sa povedal: Pane, čo chceš, aby som učinil? A Pán mu povedal: Vstaň a vojdi do mesta, a povie sa ti, čo máš robiť. 7 A mužovia, ktorí cestovali spolu s ním, stáli ohromení, bez slova, ktorí síce počuli hlas, ale nevideli nikoho. 8 Potom vstal Saul so zeme, ale keď sa mu otvorili oči, nevidel nikoho. Vtedy ho chytili za ruku a voviedli do Damašku. 9 A bol tak tri dni, čo nevidel, a nejedol ani nepil."

Proroctvo od brata Daniela: Ako Saul stretol Ma na ceste do Damašku, tak mnohí z vás Ma stretnú na vašom putovaní. Otvorím vaše oči. Budete vidieť pravdu. Ja som pripravený a čakám na vás, že sa vrátite ku Mne a prijmete Svätého Ducha. Môj milujúci dar vám, ktorí ste sa kajali, ako som prikázal a odvrátili sa od vášho hriechu. Poďte a nasledujte Ma, Ja vám dám odpočinok. Som svetlo sveta.

https://www.youtube.com/watch?v=UB7b9pxhJdo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...