piatok 11. decembra 2020

Stále Rozprávam

Stále Rozprávam – 11. decembra 2020

Stále Rozprávam. Počujete Ma? Je to ponechané na každom, aby Rozpoznával Môj Hlas a Naslúchal Mi, keď Rozprávam. Mnohí Nerozpoznávajú Môj Hlas, len hlasy cudzincov. Je to voľba. Ja Nikoho Nenútim Naslúchať Mi, ale všetci si ponesiete následky. Každá neposlušnosť bude potrestaná. Som Čestný a Spravodlivý. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Tí, ktorí Mi Naslúchajú, Poslúchajú a Nasledujú Ma, Moju Cestu; sú v Mojej Dokonalej Vôli a Mne Potešiteľní.

Ak Ma Nepočujete Ani Neprijímate Odo Mňa, potom musíte Usilovne Hľadať Ma, Až kým budete Počuť a Prijímať Odo Mňa. Vy sa Rozhodujete, no Ja Stále Rozprávam. Musíte Túžiť Počuť Ma a Prijímať Odo Mňa. Naslúchajte a buďte Pozornejší k Môjmu Hlasu. Niktorí nedokážete Nasledovať Ma, ak Najprv NePočujete Odo Mňa. Dávam Poverenia, Pokyny a Usmernenia každému Osobne, vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Mám Riadenie. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený, Ani Predpovedateľný. Stále Robím čo je Nemožné, Neobyčajné a Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou. Som Všemocný. Keď Rozprávam, Všímajte si to a Naslúchajte Mi a Robte to, čo Poviem a Chcem. Ja budem váš jediný Bezpečný Prístav v týchto zlých dňoch.

Budete Žiť Z Každého Slova, ktoré Vychádza Z Mojich Úst. Stále Rozprávam, Nezmenil som sa. Ľudia prestali Naslúchať Mi, toto je dôvod, prečo len Nemnohí Ma Počujú a Prijímajú Odo Mňa. Nikto nedokáže Činiť Moju Vôľu a byť v Mojej Dokonalej Vôli, ak Nepočujú Odo Mňa. Nemôžete ísť tam, kam som vás Neposlal, vtedy Nie ste v Mojej Vôli. Naslúchajte Mi, Ja Stále Rozprávam, v Mojom Čase a ako Chcem. Rozprávam rozličnými Cestami, všímajte si to a buďte pozornejší. Potom Ma budete Počuť. Mnohí musia začať Naslúchať, keď Rozprávam. Stále Rozprávam. Počujete Ma?

https://www.youtube.com/watch?v=J7mzN37bl40

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...