utorok 1. decembra 2020

Nanovo s Čistým Štítom

Nanovo s Čistým Štítom – 1. decembra 2020 - Ježišove slová k nám

Každý môže Začať Nanovo s Čistým Štítom. Ja Som Ten, kto ho Robí. Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu s Mojou Krvou, aby tak tí, ktorí Ma Prijmú za svojho Záchrancu, Mesiáša, mohli začať Nanovo s Čistým Štítom. Preto každý musí byť Uzmierený a v Pokoji so Mnou. V tomto svete Nebude Žiaden Pravý Pokoj, bezo Mňa, Princa Pokoja, len virvar, ale tí, ktorí sú v Pokoji so Mnou, budú mať a zažívať Môj Pravý Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Hľadajte, ako byť vždy v Pokoji so Mnou.

Ja Odpúšťam Hriešnikom. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k pokániu, aby ste sa odvrátili od všetkých vašich skazených ciest a Začali Nanovo s Čistým Štítom. Musíte to Chcieť, pretože Ja Nikoho Nenútim. Je to voľba. Všetci máte slobodnú vôľu. Musíte byť Rozumní a Vybrať si správne. Vyberte si Život namiesto smrti. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Ak nezačnete činiť pokánie a neodvrátite sa od všetkých vašich skazených ciest a Nezačnete Nanovo s Čistým Štítom a Žiť váš Život Potešiteľne Mne a Hodný Mňa a Môjho Večného Kráľovstva, pretože Len Čistí v srdci Ma Uvidia. NeSpravodliví NeZdedia Moje Večné Kráľovstvo.

Ja mám Jeden Súbor Pravidiel pre všetkých a Nielen pre niektorých, ako tomu oni chcú Veriť. Budem Súdiť Každého Čestne a Presne Podľa Mojich Pravidiel. Nikoho Neuprednostňujem ani Neukracujem. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nič nie je Skryté Predo Mnou. Všetko Vidím i Počujem. Vy všetci ste večne predo Mnou, Spravodliví i skazení.

Skazení môžu Začať Nanovo s Čistým Štítom. Ja Odpúšťam, Oslobodzujem aj Zarovnávam. Vaša Obhajoba je Odo Mňa. Všetko to Robím z Lásky a pretože Som Starostlivý. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, vždy Milosrdný a Štedrý. Niet Nikoho Mne Podobného a ani Nikdy Nebude. Som jediná Cesta, Pravda a Život. Som vaša jediná Nádej na Večný Život. Máte príležitosť Začať Nanovo s Čistým Štítom. Píšem mená do Knihy Života a aj ich Odnímam. Kajajte sa a prinášajte ovocie Hodné vášho pokánia, inak len klamete seba. Začnite Nanovo s Čistým Štítom.

https://www.youtube.com/watch?v=TfUTn1M6Hlc



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...