pondelok 30. novembra 2020

Stále je tu Čas

 Stále je tu Čas – 30. novembra 2020 - Ježišove slová k nám

Stále je tu Čas, Úzke Dvere sú stále Otvorené. Nedovoľte komukoľvek zatvoriť ony dvere predčasne s ich lžami, ktoré sú to, čo chce satan, aby ste im verili. Ja Som Úzke Dvere a Jediný, kto vám Dovolí Vstúpiť do Neba Alebo vám Vstup Zamietne. Úzke Dvere sú stále Otvorené, ale Príde Deň, keď sa Zavrú. Vtedy na to bude príliš neskoro.

Stále je tu Nádej, ak ste nažive, ale Nečakajte, pretože nikto nevie, kedy sa Dvere Zatvoria. Mnohí zomierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Niektorí Vchádzajú Cez Úzke Dvere, ale iní Nie. V ten Deň Rozhodujem Ja a Nikto iný. Nikto nechce byť sklamaný. Dvere sú Úzke, ktoré Vchádzajú do Neba a mnohí skúsia Vojsť, ale Nebudú toho schopní. Ja Som Tie Úzke Dvere a Jediné Dvere do Neba.

Nedovoľte komukoľvek oklamať vás s ich lžami a s prázdnymi sľubmi. Dvere sú Úzke a Nie široké, ako to mnohí predstierajú, pretože mnohí sú draví vlci v ovčích rúchach. Oni sami Nevstupujú a budú brániť aj mnohým ďalším, pretože sami sú na širokej ľahkej ceste, ktorá sa zdá správnou a dvere sú široké a doširoka otvorené, ale vedú len k Večnému zatrateniu, tam kde bude len plač a škrípanie zubami.

Nikto nechce skončiť na nesprávnej konečnej destinácii. Naslúchajte Mi a Nebudete sklamaní. Musíte sa pevne snažiť, aby ste boli schopní Vojsť, pretože mnohí to skúsia, ale Nebudú toho schopní. Poviem mnohým v ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Buďte múdri a Nie pochabí. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, aby sa odvrátili od všetkých svojich skazených ciest, pretože tam Nebude Žiadna Milosť bez Pravého Ľútostiplného Pokánia. Čas je esenciálny (podstatný) a váš život môže byť v stávke. Kajajte sa, buďte Uzmierení a v Pravom Pokoji so Mnou, kým máte stále čas a príležitosť, lebo Nikdy neviete, koľko času máte a kedy to môže byť váš Čas. Úzke Dvere sú stále Otvorené, ale môžu sa aj Zatvoriť. Čas Milosti sa rýchlo kráti. Buďte Rozumní!

https://www.youtube.com/watch?v=E3AJXS7GD0I

(Matúš 7:13-14, Lukáš 13:25, Ján 10:7)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...