pondelok 2. novembra 2020

Obráťte sa k Spravodlivosti

Obráťte sa k Spravodlivosti – 2. novembra 2020 - slová od Ježiša k nám všetkým

Ja Som Spravodlivý a Nemením Sa. Musíte Hľadať Moje Kráľovstvo a Moju Spravodlivosť a budete mať Nádej na Večný Život, že Zdedíte Moje Večné Kráľovstvo na konci. Nedávajte sa nikým klamať Ani zlákať preč Odo Mňa so lžami a s prázdnymi sľubmi. Musíte sa všetci obrátiť k Spravodlivosti, odvrátiť sa od všetkej Nespravodlivosti, inak len klamete seba. Musíte byť deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste bývali. Musíte byť zmeneným mužom alebo ženou, Potešiteľní a Prijateľní Mne, Hodní Zdediť Moje Večné Kráľovstvo na konci. Ono je len pre Spravodlivých. Nebuďte oklamaní.

Musíte Hľadať, aby ste boli vždy v Správnom Postavení so Mnou. Buďte Uzmierení a vždy v Pokoji so Mnou. Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život, ak Vykonávate Moju Spravodlivosť.

Ja mám jeden štandard Pravidiel pre všetkých a Nielen pre niektorých, ako chcú mnohí veriť. Môj Štandard Spravodlivosti Nie je rovnaký ako ten svetský. Čo je potešiteľné a prijateľné svetu je Mi Ohavnosťou. Oni nazývajú zlé dobrým a dobré zlým a kladú temnotu za svetlo a svetlo za temnotu. Beda im, ktorí zapríčiňujú a vedú iných ku Nespravodlivosti. Ich Deň Príde. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Ja Som Láska, ale Som aj Spaľujúci Oheň voči Mojim Protivníkom. Tým, ktorí si vyberajú milovať temnotu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Vyberajú si konať špatné a Nie správne. Nehľadajú ako Činiť Spravodlivosť, ale majú záľubu v Nespravodlivosti a preto si tiež ponesú následky.

Kajajte sa, buďte rozhodnutí Odvrátiť sa od všetkej Nespravodlivosti a Činiť Moju Spravodlivosť. Je to voľba. Máte slobodnú vôľu. Buďte rozumní, pretože Nespravodliví Ma Neuvidia Ani Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo.

https://www.youtube.com/watch?v=Ekbs7bigWbA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...