nedeľa 1. novembra 2020

Toto nie je koniec, ale začiatok konca!

Toto nie je koniec, ale začiatok konca! - 31. októbra 2020

Matúš 24:8 A to všetko je počiatkom preporodných bolestí sveta. 9 Vtedy vás vydajú v súženie a budú vás zabíjať, a budete nenávidení od všetkých národov pre moje meno. 10 A vtedy sa pohoršia mnohí a budú jedni druhých zrádzať a jedni druhých nenávidieť.

Slovo: Čo sa začalo so šepotom skončí sa s krikom. Lebo toto je obdobie zmeny. Toto nie je koniec, ale začiatok konca. Na tento čas sa bude spomínať ako na obdobie žiaľov. Vaše náreky za vyslobodením dosiahli k nebesiam. Vedzte teraz, že Ja som s vami vo všetkom, čo robíte. Vždy som býval vedľa vás. Žiaden otec nemá väčšiu lásku k svojim deťom, akú mám ja k vám. Vaše slovo rozpráva pravdu a nevráti sa naprázdno v tvári odporu. Tí ktorí kráčajú vo svetle, nebudú sa báť temnoty. Kto ste, čím ste sa stali? Budete stáť predo mnou a Ja vás budem súdiť podľa vašich skutkov, nie vašich slov. Ja poznám pravdu, poznáte ju? Preskúmajte sa v tento deň. Skúšky tohto dňa budú zabudnuté v dome Môjho Otca. Ak očakávate milosť, či ste ukázali milosť? Či neotvára toto slovo vaše srdce k Mojim cestám? Čas sa unavuje a Môj súd prichádza rýchlo.

https://www.youtube.com/watch?v=69rBxrZwgRE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...