sobota 28. novembra 2020

Zúfajte!!!

Zúfajte!!! – 28. novembra 2020 - Slová od Pána Ježiša k nám

Múdri sú Zúfalí, ale Nie pochabí. Mnohí Nie sú dostatočne Zúfalí za Pravdou. Stále milujú lži a preto sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Sú zvedení a v temnote a zahynú, ak sa nestanú dostatočne Zúfalými a nezačnú Vyhľadávať Pravdu, pretože jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži.

Mnohí Nie sú dostatočne zúfalí za Mnou, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Musia byť Zúfalí, aby boli Uzmierení a v Pokoji so Mnou, ich jedinou Nádejou na Večný Život na konci.

Volám tých, ktorí ste Zúfalí za Mnou k pokániu, k odvráteniu sa od všetkých vašich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného pokánia. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k pokániu. So Mnou je Nádej. Buďte Zúfalí a kajajte sa a Nečakajte. Mnohí Nie sú dostatočne Zúfalí a pokiaľ sa nestanú seriózni a dostatočne zúfalí, zahynú. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Buďte zúfalí a kajajte sa teraz, pretože váš život je v stávke, ak sa Nekajáte. NIE je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci činili pokánie a mali tak Nádej na Večný Život. Je tu Nádej, buďte zúfalí, aby ste boli v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja. Ja vás Milujem a Starám sa o vás.

Chcem aby každý z vás Ma Poznal, Toho v ktorého Veríte a Uctievate, Reálne a aby Kráčal so Mnou v Jednote, Jednotne v Duchu a v Pravde. Buďte Zúfalí, aby ste Počuli Môj Hlas pre seba. Ja Rozprávam, ale musíte byť Zúfalí, aby ste Počuli Odo Mňa. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Ukážte Mi, že ste Zúfalí. Ja Som vždy Verný. Tí, ktorí sú Zúfalí a Usilovne Ma Hľadajú s úprimným srdcom, Ma Nájdu. Ak sa Priblížite ku Mne, potom sa i Ja Priblížim k vám. Buďte Zúfalí za Mnou. Túžte za Mnou viac než za čímkoľvek iným. Váš Osud Záleží na Mne. Ja Som jediná Cesta, Pravda a Život, bezo Mňa ste stratení. Buďte Zúfalí za Pravdou, ona Vedie k Večnému Životu.

https://www.youtube.com/watch?v=2q4SVRoeSZY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...