pondelok 9. novembra 2020

Prečo sa tak dlho zdržuješ?

Prečo sa tak dlho zdržuješ? - 9. 11. 2020

Prečo sa tak dlho zdržuješ? Môj čas vypršal pre teba. Udalosti sa rýchlo hýbu. Cesta sa zúžila a mnohí zaspali. Chceš Ma nasledovať? Ja ponúkam večný život. Mojich požehnaní je mnoho, ale Môj súd bude záverečný. Preskúmaj seba v tento deň, lebo žiaden človek nevie, čo prinesie zajtrajšok.
Rozprávaj teraz, synu človeka, rozprávaj k unaveným, rozprávaj k ostražitým, rozprávaj k pošliapavaným. Viem, čo je v tvojom srdci. Čas svedčil o tvojich dobrých skutkoch. Miesto bolo pripravované pre teba v dome Môjho Otca. Máš priniesť svedectvo k Mojej sláve. Lebo Ja som večné svetlo. Zapri sa vpred teraz a prijmeš Moje nebeské objatie. (Ján 5:40-44.)

https://www.youtube.com/watch?v=esVnUXvAKOk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...